    From: Cezar <c...@t...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ***** Microsoft
    Date: Wed, 6 Jan 2021 12:40:44 +0000

    On 06/01/2021 12:17, Jacek Maciejewski wrote:

    > Jasne, zasoby oprogramowania zarówno technicznego jak rozrywkowego są
    > sporo mniejsze pod linuksa niż pod windę. Wiele urządzeń nie ma
    > sterowników, też prawda. Ale ciekawi mnie jakich progsów od windą
    > używasz że nie ma ich odpowiedników na linuksie. Ja braków nie odczuwam
    > ale robię dosyć skromny użytek z komputera a jak już coś muszę zrobić
    > pod windą to korzystam doraźnie z VBox-a.
    > Za to się cieszę obrzydliwą wręcz stabilnością OS-a :)

    Byłem kiedyś wielkim zwolennikiem Windowsa na komputerze "biurowym".
    Próbowałem co kilka lat się przenieść na linuksa ale zawsze wracałem do
    windowsa. Linuksy zawsze na serwerach tak od ok 97 roku.

    Jakieś 2 lata temu (w szczycie stabilności W7) w końcu się przeniosłem i
    już zostałem. Pewnie wpływ na to ma też fakt że firma w której pracuje
    używa tylko G Suite więć odpadają problemy z działaniem Office i
    rozjezdzaniu się dokumentów w OpenOffice i pochodnych.

    c.