  • Data: 2021-01-07 11:19:37
    Temat: Re: ***** Microsoft
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    LordBluzg(R) wrote:

    > Doczytałem z tego linka. Przede wszystkim obowiazuje w firmach j.polski.
    > Aplikacje _muszą_ być aplikacjami w sensie programów i nie mogą opierać
    > się o Internet. Takie są najczęściej wymogi firmy, podobnie biur
    > rachunkowych, gdzie bezpieczeństwo danych jest podstawą istnienia takich
    > firm i nikt nie ufa Internetom :)

    I słusznie, że nie ufają.
    Przedwczoraj przestał poprawnie funkcjonować hosting gdzie mam usługę dla
    klientów.
    Z pomocą supportu dostawcy udało się naprawić ale nikt nie wie dlaczego tak
    się zadziało; dostawca twierdzi, że coś musiałem zmieniać, ja nie dotykam
    takich, rzeczy jak nie muszę; niejasna sprawa.

    Gdyby coś takiego się zadziało w jakimś systemie kiedy trzeba wysłać np.
    JPKVAT i przekroczyłbym termin, to US nie będzie się o nic pytał tylko 220zł
    (chyba to najniższa stawka) mandatu wlepi.

    Ot co.

    jp

    --
    jp