  • Data: 2021-01-07 10:28:25
    Temat: Re: ***** Microsoft
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/01/2021 07:55, KrzysiekSX wrote:

    > A wybrał byś samochód, który działa tylko gdy ma dostępu do serwera
    > producenta, czy taki który działa również bez dostępu do internetu ?
    > Pozdrawiam Krzysiek

    pytanie z dupy wziete. mowimy o programach / usługach księgowych.

    A jak już zacząłeś temat:
    jest taki model samochodu z literką T (i to nie jest Ford) na klapie,
    który kosztuje majątek i są na niego zapisy. Ten samochód co prawda
    pojedzie bez internetu ale dodatkowe funkcje będą bardzo okrojone.
    Chcesz sie pobawić we wrózke i przewidzieć co bedzie za 10lat?

    c.