  • Data: 2023-02-27 19:12:37
    Temat: Re: Miernik napięcia
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Dawid Rutkowski napisał:

    > Co poradzić, problemy z oglądaniem telewizji biorą się zwykle ze zbyt
    > długiego oglądania telewizji...

    Tak apropos. Ten gościu przeważnie pisze głupoty, ale czasem bywa zabawny.
    Dlatego nie wsadzam go do kaefa, czasem przeglądam pobieżnie. Pamiętam jak
    przed laty zaklinał się, że on w ogóle nie ogląda telewizji. Ale żeby mógł
    nie oglądać jeszcze bardziej od innych, to ma w domu osiem telewizorów
    (których nie ogląda).

    Jarek

    --
    Telewizja pokazała