  • Data: 2023-02-27 19:39:59
    Temat: Re: Miernik napięcia
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak apropos. Ten gościu przeważnie pisze głupoty, ale czasem bywa zabawny.
    > Dlatego nie wsadzam go do kaefa, czasem przeglądam pobieżnie. Pamiętam jak
    > przed laty zaklinał się, że on w ogóle nie ogląda telewizji. Ale żeby mógł
    > nie oglądać jeszcze bardziej od innych, to ma w domu osiem telewizorów
    > (których nie ogląda).

    ERROR:divided by zero:)

    Mnie wsadził do kaefa parę lat temu ale nadal czyta :) Wszystko przez
    jeden wątek, gdzie mu napisałem, że jest megaignorantem i to, że jeśli
    podaję mu linka do rozwiązania problemu, to on nie będzie klikał i woli
    dupę zawracać bez sensu, powielając bzdury :D

    "Kułko się zamkło"

    Nie odpisuje już :D
    --
    LordBluzg(R)??