eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoc diasla a banzyny.Re: Moc diasla a banzyny.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!news1.as3257.net!nx02.iad01.newshosting.com!newsh
    osting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neo
    strada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
    Date: Wed, 07 Apr 2010 23:25:57 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <hpite5$jma$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <4bb8ddb8$1@news.home.net.pl>
    <hpao5n$dcr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpar97$m1u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpb4n0$bip$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpbatr$4bb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hpc7kd$cc8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m...@4...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <9...@4...com>
    <hpddd6$55f$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4bba378b$1@news.home.net.pl>
    <hpdejh$ghd$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hpfh37$g3k$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4bbb48e5$1@news.home.net.pl>
    <hphhdi$pha$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hphld0$hq9$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hpihkk$ilr$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hpinkp$uni$1@mx1.internetia.pl>
    <hpipch$a76$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpiqih$2gd$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: afa26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1270675717 20170 83.16.130.26 (7 Apr 2010
    21:28:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Apr 2010 21:28:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <hpiqih$2gd$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2271225
    [ ukryj nagłówki ]

    DoQ wrote:
    > Yans van Horn pisze:
    >
    >>> Wymiana mniejszej (fabrycznej) turbiny na większą, celem uzyskania
    >>> większej mocy z tego samego silnika. Pierwszy z brzegu przyklad.
    >> I uważasz, że zdanie "dobrana do pojemności silnika" wyklucza
    >> istnienie ich całego szeregu
    >> ale o różnych parametrach ? To bardzo ciekawe :-)
    >
    > A jakież to są te inne parametry turbosprężarki istotne dla uzyskania
    > wyższej mocy?

    Tu masz o doborze sprężarki i o tym na co należy zwrócić uwagę. Między
    innym doskonałe pociągnięty przykład doboru
    sprężarki dla osiągnicia 400hp z 2.0L i 5.0L - jak widać zupełnie inne
    konstrukcje.

    Ciekawe czy Artur i Robert będą odszczekiwać :-)

    http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/tech_ce
    nter/turbo_tech103.html

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: