  • Data: 2020-11-22 13:54:29
    Temat: Re: Moc nominalna a maksymalna w... blenderze
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.11.2020 o 13:03, PeJot pisze:
    [...]
    > To może być na przykład moc na zablokowanym wirniku.

    Ja bym napisał inaczej. To może być moc, która potrafi blender
    użyć/pociągnąć a to już inne spojrzenie.

    W omawianym przypadku, mamy do czynienia z użyciem podwójnej mocy
    urządzenia, które zostało wyposażone w przycisk zwiększający obroty i
    moc i podzielono to po połowie. Zatem moc maksymalna to załączenie
    napięcia na wszystkich uzwojeniach i przy maksymalnym obciążeniu, które
    nie doprowadza do uszkodzenia silnika.

    Podobnie ma się to do odkurzacza, wiatraka itp gdzie mamy do czynienia z
    regulacją obrotów i maksymalnym obciążeniem.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>