    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Monitoring dahua, co jest?
    Date: Thu, 13 Aug 2020 21:59:39 +0200

    On 12.08.2020 21:34, Mirek wrote:
    > Ila masz tych kamer?
    > To może być wszystko.
    > Generalnie: "Porzućcie wszelką nadzieję którzy tu wchodzicie" ;)
    > Ustaw część na fabryce a część po swojemu - może to coś rozjaśni.
    > A pingować to trzeba było wtedy jak był problem a nie wtedy jak jest
    > dobrze.

    5x4Mpx. Na fabryce z ustawionym MD wszystko chodzi ok. Na razie drugi
    dzień testów kiedy zmieniam na po jednym ustawieniu.

    Ale nasuwa mi się kilka pytań.

    Na chłopski rozum, kodowaniem zajmuje się kamera i ta tylko przesyła
    dane (skoro kamera potrafi sama zapisać na kartę czy na udział
    sieciowy). To po kiego "wsparcie" kodeka po stronie rejestratora? Tylko
    do wyjść HDMI/VGA? Bo przez web czy aplikację, to dekodowanie odbywa się
    na urządzeniu klienckim.

    Ustawiłem (nie wiem czy dobrze), 24/7 zapis Regular + MD + Alarm -
    zakładam że skoro zapisuje się non-stop strumień główny, to MD czy alarm
    tylko tagują go znacznikami czasu, czy się mylę? I w tym momencie
    (rejestrator) zapisuje Regular, a do tego samodzielnie "koduje" poboczny
    na MD?

    Generalnie są jakieś zalecenia czego nie robić? Np. Main Stream i Sub
    Stream ustawić ten sam kodek (H265/H264) czy to bez znaczenia?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz