  • Data: 2020-09-14 10:40:44
    Temat: Re: Możliwości CPLD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rjloov$tf4l$...@p...wsisiz.edu.pl..
    .
    [...]
    >Kup sobie jakąś płytkę z FPGA jak chcesz iść w "czysty" sprzęt, albo
    >coś z PSoC5LP, jak wolisz rozwiązania mieszane typu SoC. FPGA weź od
    >razu z blokami DSP, szkoda marnować życie na rzeźbienie
    >multiplikatorów w LUTach. FPGA typu SoC (Cyclone V/Zynq) nie bierz na
    >początek, bo się pogubisz.
    >FYI, FPGA bez pamięci zewnętrznej też istnieją; zobacz np. u
    >Microsemi.

    Piotrze, a tak na marginesie ups up-online sinus czy solarow - na czym
    zrobic falownik, tzn sterowanie falownika ?

    Trzeba wygenowac PWM do sterowania mostkiem, z szykanami typu np
    kontrola pradu.
    Na procesorku odpowiednio mocnym - wiadomo, ze da rade.
    Na procku DSP - moze i overkill, ale moze lepiej niz rzezbic sinusy na
    8 bit.

    Ale mam jakies opory przeciw sterowaniu drogich tranzystorow z
    programu, ktory moze sie zawiesic czy glupoty wygenerowac :-)

    FPGA ... no wlasnie - zdaży sie załadowac program/konfiguracja, czy
    tranzystory spłoną wczesniej ?

    J.