eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr › Re: Mycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr
    From: "Jacek" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr
    Date: Fri, 26 Feb 2010 08:20:43 +0100

    1. Po pierwsze "primo" - na BP to za 1 zł nie ma 1 minuty tylko 40 sekund
    2. Po drugie "primo" - jak wracam z trasy autem uwalanym błotem po lusterka
    to za 2 zł mogę to szybko i tanio spłukać i na drugi dzień można bez wstydu
    sie pokazać. Na porządne mycie nie ma co liczyć w tego typu myjni. Jak chcę
    porządnie to sam myję, albo za 30 zł daję do myjni ręcznej, gdzie wypucują
    auto, jak na wesele.
    Jacek