eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr › Re: Mycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr
    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr
    Date: Fri, 26 Feb 2010 11:06:26 +0100

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    news:4b869a75$1@news.home.net.pl...
    > witam
    >
    > Pierwszy raz w zyciu mowie sobie a... zobacze jak sie myje auto recznie na
    > stacji, myslalem ze oszczedze kilka drobniakow przy okazji (minuta mycia
    > 1zl). Stacja BP Wroclaw, lekka kolejka ale 3auta na 4stanowiska to pikus.
    >
    > Przed zaladowaniem monet przeczytalem instrukcje no i dawaj, karmie pudlo
    > 4zl = 4minuty. Myje to to jakimis granulkami magicznymi (wg opisu), pieni
    > sie ostro to lece w okolo wozu sumiennie i trzymam dystans auto-lanca
    > 20-30cm, jak mialem 50% "umyte" to patrze ze juz minuta tylko zostala, no
> [...]

    Tak. Gdy auto jest brudne oddać je na myjnię ręczną gdzie umyją je dokładnie
    i wyczyszczą środek. Na bezdotykowej potem można przez jakiś czas utrzymywać
    tylko stan czystości.
    Jaki jest sens płacić 10-12 zł za popsikanie auta z zewnątrz, jeżeli za
    20-25 zł mam wyczyszczony cały samochód łąćznie ze środkiem w myjni ręcznej
    i trwa to 20-25 minut? Jeżeli wykupię na tej myjni karnet na 5 wizyt to
    szóste mycie mam gratis a ztytułu posiadania karnetu wjeżdżam bez kolejki.
    Nie widzę żadnego sensu mycia w myjniach automatycznych za 9 do 20 zł
    (zresztą od dobrych 7 lat nie skorzystałem z tego niszczącego lakier
    dobrodziejstwa) a na lancy myję pratycznie tylko swojego lublina zaś
    osobówki tylko spłukuję z kurzu.
    --
    Jackare
    Getz, Lublin, Logan MCV