    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Napęd elektrotermiczny
    Date: Tue, 20 Sep 2022 07:33:27 +0200

    On 19.09.2022 19:46, J.F wrote:
    > Ja tam widze napis "made in Italy"
    > Jak dla mnie, to wszystko tłumaczy ?

    Serio?

    > A masz wersje 230V czy 24V?

    230V.

    > A po co mu ten mikroswitch ... chyba nie krancowy ?

    Mikroswitch mają wersje 4-przewodowe. Ja mam 2-przewodowy.

    > Ja bym tam z ciekawosci rozebral ten stary i zobaczyl skad to zwarcie

    Mam ten stary na stole, ale na obudowie jest napisane

    "UWAGA! NIGDY NIE OTWIERAĆ OBUDOWY SIŁOWNIKA NAWET PO JEGO AWARII,
    PONIEWAŻ MOŻE TO SPOWODOWAĆ OBRAŻENIA"

    Zastanawiałem się czy jakiś specjalny strój z przyłbicą mam założyć i
    rozbierać na imadle czy jak? :-P

    > IMO - podobnych jest troche, przy takim czasie zycia, imo - warto
    > poeksperymentowac ..

    Zamówię dzisiaj jakiś inny pasujący i jeżeli jeszcze raz wystrzeli to
    wymienię.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz