  • Data: 2011-01-04 21:42:35
    Temat: Re: Neostrada RTT/avg 600ms.
    Od: ein <e...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/04/2011 10:12 PM, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
    > Uporządkuj to wszystko :-) Odpal jeden komputer bez żadnych usług, z
    > czystym systemem (chociażby boot z live CD) i porządnie przetestuj
    > równolegle upload i downdoad do/z sieci tp. Pewnie sam dojdziesz do
    > wniosków, co się naprawdę dzieje.

    Nie da się obiektywnie ocenić, czy ma się już tego skill-a, aby
    poprawiać operatora. ;)

    > A Jak rzeczywiście występują takie problemy, to reklamuj, z datą,
    > godziną i aktualnymi parametrami.

    Wszystko wskazuje jednak na TP, a zw. odległość i okresowość
    występowania problemu...

    BTW. Doszły mnie słuchy, że inni użytkownicy Neostrady z Reska mają
    podobne problemy. Więc może ktoś wie co się dzieje z węzłem
    'szcz-ru1.neo.tpnet.pl'? Gdyby nie to nie pisałbym na polip...