  • Data: 2021-01-13 10:59:05
    Temat: Re: Nerwowe tematy o elektrykach ;)
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-13 o 10:49, Cavallino pisze:

    > Nie przeczę.
    > Ale też jeżdżę w korkach w dużym mieście - a to są duuuuuże różnice,w
    > porównaniu do pipidówek, gdzie jeździ się wolno i płynnie.

    305-Captur.html?fueltype=2&power_s=130&power_e=135&g
    earing=2&powerunit=2

    > Eee tam, takie "rzetelne" wyniki, że rozrzut jest rzędu 50%.
    > No i to nie ta wersja, ta którą porównywałem wygląda tak:
    >
    > https://www.spritmonitor.de/en/overview/41-Renault/1
    305-Captur.html?fueltype=2&power_s=140&gearing=2&pow
    erunit=2

    > Ten max rzędu 9 l mógłbym zaakceptować.
    > Tak go zresztą oceniłem. ;-)

    > Tak.
    > I praktycznie z każdym innym elektrykiem też.
    > Identycznie możesz sobie nastawić czasy ładowania.

    Nawet na danych, których adres podałeś, średni wynik to 7 l. Ja w trasie
    mam ok. 6, w mieście - ok. 7,5. Auto z silnikem 1.3, ale słabsze
    (130KM). To mocniejsze to tylko oprogramowanie robi...
    T.