  • Data: 2021-01-13 11:10:42
    Temat: Re: Nerwowe tematy o elektrykach ;)
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-13 o 08:05, Cavallino pisze:

    > Zapętliłeś się?
    > Ma wszystkie z wymienionych.
    > Ale one nie wystarczają, ludzie chcą więcej.

    > Różnie bywa, są producenci pakietujący auta, są tacy, gdzie do golasa
    > możesz domówić co chcesz.

    > No właśnie nie, jest dokładnie odwrotnie zazwyczaj.
    > TYLKO te wersje są atrakcyjne i w miarę tanie, a później robi się
    > nieatrakcyjnie i drogo.
    > Z tych powodów o których mówisz - czyli cen dodatków totalnie
    > odbiegających od ich faktycznej wartości.

    Swego czasu Skoda chwaliła się, że jest najtańszym autem w Polsce. Ale
    to była wersja nawet bez radia i żeby zaślepić dziurę w kokpicie (na to
    radio) trzeba było osobno dokupić plastikowy schowek. Z tyłu pod szybą
    był silnik wycieraczki, ale wycieraczkę też trzeba było osobno dokupić.
    Dobrze, że koła były w cenie... :-)
    To były lata 90. i chyba to była Felicia.
    T.