  • Data: 2020-12-27 02:16:31
    Temat: Re: Nie cyfrowo :)
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-26 o 19:38, Piotr Karocki pisze:
    > Niewiele zaplacilas, bo mialas malo :)

    Tak, to były pierwsze kolorowe zdjęcia (zrobione na slajdy) z jednej
    kliszy. W ogóle myślałam, że nic z tego nie będzie. To był dla mnie
    eksperyment.
    Potem robiłam juz zdjęcia najpierw telefonem, potem jeszcze kupiłam inny
    aparat, który filmy nagrywa. Jest niezły, ale po każdym włożeniu baterii
    trzeba wszystko od nowa ustawiać-datę itd i to męczy, szczególnie jak do
    tej konfiguracji muszę cyngle zakładać, bo literki malutkie i po
    angielsku. Robię zdjęcia na ogół telefonem, bo zawsze mam go pod ręką.

    > Ja mam w tej chwili zeskanowane 16 tysiecy klatek negatywow i przezroczy,
    > oraz 5 tysiecy powiekszen (do ktorych nie znalazlem negatywow)... FilmScan
    > 3600 coraz glosniej pracuje, chwilami sie zawiesza skanowanie/transfer i
    > trzeba poczekac pare minut az wroci do zycia, ale jeszcze dziala :)

    Ale Ty nie piszesz już o aparacie Smienie, który filmów nie nagrywa.
    Co to jest ten FilmScan? Filmów na kliszy fotograficznej nie masz.
    Możesz natomiast przenieść lub skopiować na komputer z tego swojego
    aparatu cyfrowego. Aha...ten film to pewnie klisza, bo klisza tez się
    chyba tak nazywa.

    --
    animka