  • Data: 2020-12-26 19:38:54
    Temat: Re: Nie cyfrowo :)
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:
    > Poszlam do Kodaka i spytalam panow, czy mozna zrobic z tego
    > zdjecia na plycie. O dziwo, zdjecia wyszly niezle i niewiele za
    > to zaplacilam.
    Niewiele zaplacilas, bo mialas malo :)
    Ja mam w tej chwili zeskanowane 16 tysiecy klatek negatywow i przezroczy,
    oraz 5 tysiecy powiekszen (do ktorych nie znalazlem negatywow)... FilmScan
    3600 coraz glosniej pracuje, chwilami sie zawiesza skanowanie/transfer i
    trzeba poczekac pare minut az wroci do zycia, ale jeszcze dziala :)
    Ale to nie wszystko, bo sa jeszcze do skanowania filmy z klatkami 30x40
    mm, filmy 36 mm ale z klatką w poprzek, filmy 6x6 cm, filmy z aparatu 16 mm
    , filmy kamerowe 8 mm, filmy 36 mm ale bez perforacji i z wieksza klatka.
    No i 12 magazynkow przezroczy. I zapewne przy dalszych "przekopach"
    znajdzie sie jeszcze jakies "gniazdko" filmowe :)