  • Data: 2021-09-14 10:43:01
    Temat: Re: Nie żyje Agnieszka Pyra, Tomek w Szpitalu
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-09-2021 o 09:58, viktorius pisze:

    > Ale tu nie chodzi o przekroczenia prędkości, tylko o ogólną analizę
    > przyczyn śmierci. PORD może i nie działa w OSach w kwestii prędkości,

    I w żadnej innej też nie, przynajmniej dopóki wszystko jest na legalu ze
    strony kierowcy, właściciela auta i organizatorów.

    > ale dlaczego człowiek nie żyje, to trzeba wyjaśnić, z urzędu.
    > Jak dla mnie, skończy się zawiasami, bo jakaś kara musi być

    Przeczytaj najpierw wyrok który podał Radek - masz tak jak krowie na
    rowie wyjaśnione, że nie ma o tym mowy - ryzyko jest wpisane w sport i
    wypadek podczas niego nie jest karalny.