    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Niedostępność półprzewodników
    Date: Sun, 8 May 2022 11:52:35 +0200

    W dniu 2022-05-08 o 10:20, heby pisze:

    > Chyba nie twierdzisz, że producent samochodów woli mieć postój, niż
    Pewnie że nie, przecież produkowali na skład liczą że za chwilę to
    uzupełnią.
    A że ta 'chwila' już 2 lata trwa :( Zobacz na place przyfabryczne,
    podobne są pełne aut.

    > zapłacić wykonawcy za przeprojetowanie softu. Postoje są drogie.
    Dopiero niedawno staneły. Najlepiej na tym wyszły marki co mają cału
    produkcję u siebie, np Japońskie czy Koreańskie, produkują i sprzedają
    cały czas.

    > Nawet jesli, to 2 lata już...
    >
    > Ponadto - mowa do duperelach typu ekrany dotykowe. Niby co tam homologować?
    Nie wiem, nie znam się ale jak kiedyś widziałem na Galileo to nawet
    zwykłe pokrętła czy przełączniki muszą spełniać wyśrubowane wymagania,
    aż sam byłem zdziwiony jakiego oni mają pierdolca na tym punkcie.

    --
    Janusz