eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowy silnik, nowe problemy › Re: Nowy silnik, nowe problemy
  • Data: 2014-04-23 11:37:53
    Temat: Re: Nowy silnik, nowe problemy
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-04-23 09:15, MichaelData(R) pisze:
    > Kłania sie zatem logika. Nie ma innej możliwosci przedostania sie wody
    > do cylindra niż
    > a)pękniety blok/głowica (15%)
    > b)uszkodzona uszczelka pod głowicą (75%)
    Błąd. W wielu silnikach kolektor ssący jest podgrzewany (chłodzony?)
    wodą obiegową, albo po prostu obieg wody z głowicy też przechodzi przez
    kolektor ssący. Nieszczelność w tym miejscu powoduje powolne "wsysanie"
    wody przez silnik, a że jest tam jej niewiele i jest gorąco - to
    przechodzi bez problemu. W dodatku gwałtowne zmiany (pod)ciśnienia przy
    zamkniętej otwartej przepustnicy mogą dawać właśnie chwilowe mocniejsze
    zassania wilgoci z pocącej się uszczelki...
    Bez konkretnej wiedzy, jaki to silnik, z jakim osprzętem/w jakim aucie -
    możemy tylko teoretyzować.


    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: