  • Data: 2014-04-23 09:15:50
    Temat: Re: Nowy silnik, nowe problemy
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    John Kołalsky wydumał(a) w news:lj7nr7$lae$1@mx1.internetia.pl :
    > Użytkownik "MichaelData(R)" <s...@o...com>
    > No ale ... co ma gubienie wody do tego, że co jakiś czas przy mocno
    > otwartej przepustnicy silnik traci moc a za samochodem kłęby białych
    > oparów idą ?

    Kłania sie zatem logika. Nie ma innej możliwosci przedostania sie wody do
    cylindra niż
    a)pękniety blok/głowica (15%)
    b)uszkodzona uszczelka pod głowicą (75%)
    Koniec logiki :)

    > Mechanik twierdzi, że cośtam znalazł nieszczelnego w zewnątrznym układzie
    > chłodzenia, ale jakoś nie mogę uwierzyć, że od tego silnikowi się
    > polepszy.

    Tutaj, jak wspomnialem. Jesli to Opel, to często pękniecie (starych już)
    plastików/złączek do nagrzewnicy jako dodatkowy efekt lub wspomniany oring
    pod pompą wody. Najlepiej sprawdzić to zaglądając pod spód samochodu i
    szukac zacieków/wicieków wody "organoleptycznie".

    > Silnik chyba nie bierze oleju, znaczy dobry poziom zastałem a wcześniej
    > nie wiem jaki był.

    Branie oleju to kwestia (najczęściej) stanu pierścieni i lub uszczelnień na
    popychaczach i nie ma to nic wspólnego z braniem wody.

    Nadal, j/w.

    --
    Michael________(TM)