  • Data: 2020-11-20 21:33:20
    Temat: Re: Numeracja warszawska na przestrzeni lat
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    vari napisał:

    > Cyfry 9 w roku 1967 nie stosuje się, a w roku 1056 wisi na niej
    > centrala dzielnicy Praga

    Kazimierz Odnowiciel widać słabo się starał.

    > Dochodzimy do mojego najwcześniejszego śladu w pamięci z lat 80;
    > W 1967 brakuje:
    > 13 - Grochów, Gocławek, Gocław
    > 15 - to samo co 12 czyli Falenica Radość i linia otwocka (w granicach
    > Warszawy) - też różne tysiące - było tu wiele wariantów

    Przede wszystkim jednak Anin. To "przede wszystkim" wynika ze specyfiki
    dzielnicy -- tam telefonów było najwięcej. Ale zasięg "15" dość rozległy,
    najdalej wysunięte na północ stanowisko zaobserwowałem w Marysinie
    Wawerskim. Moje badania pochodzą z lat siedemdziesiątych.

    --
    Jarek