eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyO bateriach › Re: O bateriach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologn
    e.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwi
    nds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 9 Jan 2022 15:40:16 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.4.1
    Subject: Re: O bateriach
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <61d6cccb$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <61d6e262$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <sr6pta$nco$1$horizn@news.chmurka.net> <1itjj1zlv85rj$.dlg@myjk.org>
    <sr8slp$lca$1@dont-email.me> <8...@4...net>
    <61d9932c$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <6odyqo83f8h0$.1xsbu4cm6xlqg.dlg@40tude.net>
    <61da0c8b$0$560$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    From: RadoslawF <r...@g...com>
    In-Reply-To: <1...@m...org>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: Avast (VPS 220109-0, 2022-1-9), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 30
    Message-ID: <61daf456$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 46.21.210.209
    X-Trace: 1641739350 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 522 46.21.210.209:57206
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2897
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2700506
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2022-01-09 o 14:31, Myjk pisze:

    >>> Ale i więcej się odzyskuje przy hamowaniu.
    >>
    >> Nie odzyskasz więcej niż włożyłeś.
    >
    > Ameryki nie odkryłeś. Faktem jest jednak że (P)(H)EV odzyska więcej niż
    > czysty spaliniak który zdziera klocki aby wyhamować tracąc 100% energii
    > którą odzyskuje elektryk. Ja tylko przypomnę, że mam 144 tys. km w PHEV i
    > jadę na oryginalnych klockach. Masa, przy sprawności i momencie silników
    > elektrycznych, oraz właśnie rekuperacji, nie ma szczególnego znaczenia, a z
    > pewnością nie jest jakimś koronnym argumentem przeciwko bateriom.

    Tyle że taniej wychodzi zdzierać te klocki niż kupować hybrydy.

    > To takie samo bajdurzenie jak to że w elektrykach się jeździ w zimie w
    > czapce i rękawiczkach bo przy ogrzewaniu zasięg spada o ponad połowę. To ja
    > przy okazji przypomnę, że w niektórych dieslach na zimniejsze rynki (jak
    > PL) od 20 lat się montuje dogrzewacze _silnika_ vel webasto, bo silniki nie
    > są w stanie, przy mrozach, zagrzać siebie do optymalnej temperatury, a co
    > dopiero kabiny. Ale oczywiście nikt się tego nie czepia i nie wyśmiewa,
    > choć gdyby nie to urządzenie, to setki tysięcy ludzi by musiało w czapce i
    > rękawiczkach w spaliniaku jeździć (sic!), trzeba się czepnąć elektryków.

    Kup sobie tego dizla i się dowiesz że jak ma problemy z nagrzewaniem
    kabiny to producent instaluje zamiennik świecy żarowej w nagrzewnicy
    kabiny.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: