  • 141. Data: 2021-06-14 10:07:55
    Temat: Re: O kurwa...
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ostatnio miałem taką sytuację jako kierowca, na szczęście jechałem ze 30 km/h.
    Czyli nawet świadomy uczestnik pms może się zamyślić, zagapić.

    -----
    > Na przeciwnym pasie jest korek. I przejście. Samochody nie stoją na przejściu.
    > [...]
    > Co najmniej dwa razy w życiu najpierw zza dostawczaka wyłonił się zderzak a dopiero
    potem pieszy.

  • 142. Data: 2021-06-14 10:11:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ja kilka razy dziennie szukam takich, co chcą zabić moje dzieci.
    I mimo to ze 2-3 życia to tylko darowany łut szczęścia.
    Niestety w takim kraju żyjemy.

    -----

  • 143. Data: 2021-06-14 10:14:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wyjaśnij "na" i "przed".

    -----
    > Czy pieszego nie obowiązuje obowiązek zachowania szczególnej ostrożności na
    przejściu?

  • 144. Data: 2021-06-14 13:37:41
    Temat: Re: ZABOLAŁO? dyktatorków rządzących Polską.
    Od: "Erdek" <o...@w...pl.pl>

    Użytkownik "_Master_" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > Też się pięknie przedstawiłeś.

    Oczywiście, wcale tego nie ukrywam.

    Nienawidzę dyktatora hitlerka J.K.

    Nienawidzę dyktatorków rządzących Polską,
    czyli właścicieli boga, mafii watykańskiej.

  • 145. Data: 2021-06-14 14:20:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Jun 2021 22:51:47 +0200, Shrek wrote:
    > https://streamable.com/dcqhsz
    >
    > Ile on miał na budziku? 136 tak jak mistrzu z sokratsa?
    > Noż kurwa - krew się gotuje - jaki mandat przewidujecie?
    >
    > PS - kto pierwszy napisze że wspólwina wtagiwującego albo skod co się
    > zatrzymała w niedozwolonym miejsuc?

    P.S.
    https://wiadomosci.onet.pl/slask/redziny-k-czestocho
    wy-7-latek-niemal-potracony-odpowiedza-rodzice-dziec
    ka/x04wzw3

    "Jak przekazała Komenda Miejska Policji w Częstochowie, do sądu
    rodzinnego i dla nieletnich przekazane zostały niektóre materiały ze
    śledztwa. Związane jest to z elektryczną hulajnogą, na której poruszał
    się chłopiec.

    - Zgodnie z nowymi przepisami hulajnoga elektryczna jest pojazdem
    napędzanym elektrycznie i zabronione jest poruszanie się nim po drodze
    dziecka w wieku do 10 lat oraz przejeżdżanie wzdłuż po przejściu dla
    pieszych - mówią policjanci i dodają, że prowadzone są czynności, "pod
    kątem naruszenia tego zakazu przez opiekunów 7-latka".

    To jednak nie koniec historii, ponieważ funkcjonariusze zwrócili
    również uwagę na nieprzepisowo zaparkowany samochód, który znajdował
    się w pobliżu przejścia dla pieszych. Konsekwencje mogą zostać
    wyciągnięte również wobec osoby, która złamała zakaz parkowania w
    odległości mniejszej niż 10 metrów od skrzyżowania lub przejścia dla
    pieszych. "

    A przy obecnych przepisach te 10m moze byc kluczowe :-)

    J.

  • 146. Data: 2021-06-14 14:25:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Jun 2021 22:42:52 +0200, cef wrote:

    > He, he - tak się spodziewałem, że frakcje "jebać pieszych"
    > i "jebać debili" będą się tu zwalczać :-)

    Troche za pozno na zwalczanie.

    Takie prawo, i trzeba ustepowac.

    J.

  • 147. Data: 2021-06-14 15:01:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Jun 2021 20:26:08 +0200, Shrek wrote:

    > Zmiany czego?

    sekundy zegara kamery.

    J.

  • 148. Data: 2021-06-14 18:08:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2021 o 14:20, J.F pisze:

> [...]

    rodzinnego i dla nieletnich przekazane zostały niektóre materiały ze
    śledztwa. Związane jest to z elektryczną hulajnogą, na której poruszał

    O kurwa - nie spodziewałem się tego ściganta, ale pomimo mojego raczej
    nikczemnego zdania o kulsonach tego nie spodziwałem się jeszcze
    bardziej;) Oni to jednak chyba za cel postanowili zjebać całe zaufanie
    społeczne (które mieli i tak niesłusznie).

    --
    Shrek

  • 149. Data: 2021-06-14 20:08:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-14-czerwca-2021 o 13:37, Erdek pisze:
    > Nienawidzę dyktatora hitlerka J.K.

    Przez takich jak Ty Budka z Czaskoskim znowu przerżną O WŁOS. ;-)

  • 150. Data: 2021-06-14 23:09:10
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-06-14 o 01:42, nadir pisze:

    > Jak już stoi na przejściu to gdzie jest?

    > Ma "ustąpić pierwszeństwa pieszemu znajdującemu się na tym przejściu
    > albo wchodzącemu na to przejście"
    > Zwolnić, to ma jak się zbliża do przejścia, nikt nie zabrania
    > zwolnienia już 100m przed przejściem.

    Jakie ustąpić? Jedyne o co można mieć pretensje do tego kierowcy z
    którym mały zasraniec na hulajnodze spowodował kolizję, to tylko to, że
    nie trąbił, aby to tałatajstwo nie wpierdalało się na jezdnię.  Ci
    rowerzyści stworzyli ogromne zagrożenie dla kierowcy. Kierowca mógł
    sobie obedrzeć lakier, albo obić blachę. Mógł też wypaść z drogi i się
    zabić próbując ominąć to tałatajstwo. Natomiast małemu zasrańcowi
    powinni odebrać tę hulajnogę i dobrze dopierdolić, aby mu nigdy do głowy
    nie przyszło już wpierdalać się przed jadący czy stojący przed
    przejściem samochód.

    Natomiast temu w dupę uprzejmemu debilowi, który się zatrzymał, aby
    wpuścić pieszych na jezdnię, powinni odebrać prawo jazdy. Jezdnia jest
    dla samochodów i piesi nie mają prawa wchodzić na jezdnię, kiedy
    znajdują się na niej samochody. To, że jakiś debil się zatrzymał i
    zachęca pieszych nie daje im prawa wchodzenia na jezdnię. Mają kur....
    czekać, aż wszyscy kierowcy przejadą i w bezpiecznej odległości nie
    będzie ani jednego samochodu.