  • 101. Data: 2016-11-03 18:50:30
    Temat: Re: OC - z 91zł na 191zł
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-11-2016 o 00:38, Tomasz Pyra pisze:

    > No właśnie to tak działa, że gdyby ubezpieczyciele zrobili to sami, to
    > byłaby zmowa cenowa.
    > Ale ponieważ KNF wydał rekomendację, to nie ma mowy o żadnej zmowie :)

    Chyba że o zmowie z KNF.
    Coś jak zmowa w sprawie kredytów frankowym, czyli wszyscy chronią
    PRZYSZŁE zyski banków (ich brak nazywając dla niepoznaki stratami) - bo
    przecież o to idzie gra, żeby dalej mogły doić frankowiczów bezkarnie.

  • 102. Data: 2016-11-03 18:52:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-11-2016 o 23:24, ZEC pisze:

    > Pod warunkiem że się je m

    Moment, jak nie masz AC, to z jakiej paki chciałeś odszkodowania od TU?

  • 103. Data: 2016-11-03 18:58:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > --Do tej pory jakoś TU przędły i było ok. Nagle naraz wszystkim
    > się nie opłaca i podwyżka za podwyżką.

    te dwa myślniki to ty wpisujesz czy google wstawia?

    to weź wpisuj >

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 104. Data: 2016-11-03 19:03:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > Tak z ciekawości sobie policzyłem, wyszło mi OC 800 zł. Pakiet OC+AC
    > 1139 za rok. Obecny pakiet w mBanku kosztował mnie 996 zł.

    Ciekawe ile teraz kosztuje OC+AC dla Ducato 2015 ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 105. Data: 2016-11-03 20:41:03
    Od: ZEC <z...@n...pl>

    W dniu 11/03/16 18:52, Cavallino pisze:

    > Moment, jak nie masz AC, to z jakiej paki chciałeś odszkodowania od TU?

    Naiwność? :-P

    --
    ZEC

  • 106. Data: 2016-11-03 21:19:02
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 3 Nov 2016 18:48:20 +0100, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >Czy dobrze zrozumiałem, że zaproponowali Ci AC za 339 zł?
    >Czy mówisz o jakimś szczątkowym wariancie?

    Tak to wygląda w pakiecie, szczątkowy nie jest. Jest tylko 500 zł.
    udziału własnego.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 107. Data: 2016-11-03 21:20:01
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 03 Nov 2016 19:03:09 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >Ciekawe ile teraz kosztuje OC+AC dla Ducato 2015 ;)

    To wyżej to jest akurat za Focusa.
    Renówka jest ubezpieczona w PZU, ZTCP to cały pakiet kosztował w marcu
    jakieś 1300 zł.

  • 108. Data: 2016-11-03 21:29:46
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 03 Nov 2016 21:19:02 +0100, j...@i...pl wrote:

    >Tak to wygląda w pakiecie, szczątkowy nie jest. Jest tylko 500 zł.
    >udziału własnego.

    Obecne AC wygląda tak:

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/79/58
    /65/7958657eee2ca07022c3f087941b0ea8.jpg

    Jak dobrze pamietam, to taki sam pakiet OC+AC w AXA Direct kosztował
    niecałe 1300 zł. Nie zapisałem tej wyceny, a nie chce mi się znowu
    wszystkiego wpisywać.

  • 109. Data: 2016-11-03 21:44:23
    Od: Hybki <k...@g...com>

    W dniu 2016-11-03 o 18:09, sirapacz pisze:

    > widzisz...nie doceniasz jego potencjału a twój ubezpieczyciel już owszem:)

    Stare auta, duża pojemność, będą obciążone przy sprowadzaniu z zagranicy
    niebotyczną akcyzą, nic dziwnego że ich wartość w kraju wzrośnie.

  • 110. Data: 2016-11-04 01:36:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 3 Nov 2016 18:50:30 +0100, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > PRZYSZŁE zyski banków (ich brak nazywając dla niepoznaki stratami) - bo
    > przecież o to idzie gra, żeby dalej mogły doić frankowiczów bezkarnie.

    No że tak właśnie jest, to raczej nie mam wątpliwości.

    Tylko tu nawet może się okazać że nie chodzi o zysk ubezpieczycieli, a
    importerów nowych aut, którzy w obecnej kadencji chyba naprawdę maja chody.
    Gdzieś po interencie latają tabelki z których wynika że akcyza na nowe auta
    miałaby zostać znacznie obniżona (za to podniesiona na używane).

    Za grubymi nićmi to szyte...