  • Data: 2023-01-25 18:36:22
    Temat: Re: (OT) Przestrojenie telewizora
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25/01/2023 18:20, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Włodzimierz pisze się inaczej :>

    Za co serdecznie Włodzimierza przepraszam.

    > Nie taka tania i nie tańsza niż moduł.

    Modłu wymaga złącz. W dodaku dobrej jakości. Te złącza są wielokrotnie
    trudniejsze i droższe w produkcji, niż następne 2dm2 płyki. Do tego
    stopnia, że położyły cały przemysł RTV w PRL. W zasadzie problem
    wyprodukowania sensownego złącza wymusił druciarnę w prawie każdym
    urządzeniu z tego okresu produkcji PL i wielu zachodnich, tnących koszty.

    > Jestem pewien. Mam kilka dobrych kart 'Gamingowych AGP' i na pewno mają
    > lepszą akcelerację niż integra :>

    Na pewno masz jakieś konkretne pomiary. Możesz wskazać konkretne modele?

    Może idźmy z grubej rury:
    Naszybszą kartą gfx na rynku, z AGP, był podobno Radeon 38xx.

    No to masz porównanie z integrą:

    https://gpu.userbenchmark.com/Compare/ATI-Radeon-HD-
    3870-vs-AMD-RX-Vega-11-Ryzen-iGPU/m7879vsm401440

    Tu masz 5-letnią integrę z Intela o bardzo kiepskich parametrach:

    https://gpu.userbenchmark.com/Compare/ATI-Radeon-HD-
    3870-vs-Intel--Iris-Plus-650-Mobile-Kaby-Lake/m7879v
    sm367939

    Innymi słowy bredzicie, towarzyszu, albo macie, towarzyszu, jakieś
    magiczne karty RTX4090 na AGP. Co nie jest niemożliwe, wyobraźnia nie
    zna granic.

    > W czasie rzeczywistym na MB, bez udziału zapisu? Z dźwięku analogowego?
    > Możesz wskazać?

    https://youtu.be/_JMMDX4AL3Y

    https://www.voicemod.net/

    I dziesiątki innych.

    > Jak zwykle jesteś w mylnym błędzie :]

    Niestety, jako nie tylko uzytkownik, ale i wytwórca niektórych
    "urządzeń" wpinanych w te dziury, mam niejakie pojęcie, jak strasznie
    dziadowkie to technologie. Przykro mi.