  • Data: 2021-12-05 15:11:42
    Temat: Re: Obowiązkowy przegląd co 10 tys km
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.12.2021 o 09:24, trybun pisze:

    > Auta do jakichś 12lat co 20000km, później co roku, zadowolony?

    Nie, to nie ma sensu.

    Rozumiem, że uważasz, że stare samochody wymagają częstszych przeglądów.
    Tyle, że samochody zabytkowe w ogóle przeglądów nie wymagają.

    Jeszcze niedawno miałem 19-letnie Seicento. Przez ostatnie, mniej
    więcej, 8 lat jeździłem z nim na przeglądy z pękniętą szybą (w rogu, tam
    gdzie nalepka). A zwykle stał bo miałem inne samochody. W końcu
    zaprzestałem jeżdżenia na przeglądy bo już naprawdę odpalałem go tylko
    po to by podładować akumulator i przejechać się by hamulce nie zastały się.

    Gdybym tym Seicento naprawdę jeździł to oczywiście przeglądy miałyby
    sens. No ale nie jeździłem. Utrzymywałem tylko w przyzwoitym stanie tak,
    że jak zdarzyło się, że okazał się potrzebny na chwilę to go użyłem.

    Ostatecznie sprzedałem go (z tą pękniętą szybą).