  • Data: 2021-05-18 14:35:28
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar predkosci - czemu tak rzadko stosowany
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-18 o 10:38, ii pisze:

    > Ten odcinek to kuriozum. Główna trasa a roboty trwają już kilka lat.
    > Zamknięty odcinek ma około 50km. Nie ma możliwości zatrzymania się. W
    > niektórych miejscach był nawet jeden pas z barierkami po obu stronach,
    > że jak się ciężarówka zepsuła to wszyscy stali. Na odcinku na którym ten
    > pomiar odcinkowy założono są akurat najlepsze warunki do szybkiej jazdy.
    > Ogólnie wydaje się, że ten pomiar to tylko strach na wróble, za długi
    > odcinek do pomiarów odcinkowych. Nie wiem ile tam zdarzeń było, ale
    > osobiście może raz widziałem, że ktoś stał na zjeździe, więc chyba tam
> [...]

    Patrzysz na to wyłącznie z punktu widzenia kierowcy, który po tej drodze
    jedzie. A to jest wciąż plac budowy. Rok temu na S8 zginął pracownik
    budowy, bo jakiś zapierdalacz stwierdził, że ograniczenie do 70 km/godz.
    jest tam niepotrzebne - prosta droga, dwie jezdnie po 2 pasy, co się
    może wydarzyć...
    T.