  • Data: 2020-10-28 15:11:32
    Temat: Re: Opony na zimę
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-10-2020 o 14:56, J.F. pisze:

    > Zaraz - chwaliles sie przeciez Leaf ... 2 ?

    Nie - to Ty sobie ubzdurałeś i już drugi raz w niedługim czasie nie
    dajesz się przekonać, że jest inaczej.
    Zapmiętuj odpowiedzi, a nie swoje pytania, to nie będziesz miał tego
    typu problemów.
    Na razie robisz dokładnie jak baba.

    > Za duzo jednak tych obiadow wychodzi :-P

    Wręcz przeciwnie - raczej przerwy wychodzą mi za rzadko (bo teraz nie
    zatrzymuję się przed 150-200 km od startu).

    > Ale jak - kosztowal tyle, co porownywalny benzyniak ?

    Jeśli nie liczyć osiągów i wyposażenia to tak.
    A na codzień nawet jeździ się lepiej, a na pewno wygodniej niż (nawet
    dwa razy mocniejszym) benzyniakiem z automatem.

    > Najtaniej, to pewnie byloby jezdzic dalej poprzednim spalinowym, ale ok
    > - lubisz nowe, to kupujesz.

    Akurat nie był nowy, rocznik się nie zmienił.
    A i przebieg niewiele spadł.

    Zaleta kupowania 2 letnich aut...