  • Data: 2020-10-28 15:57:53
    Temat: Re: Opony na zimę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rnbu6k$dso$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 28-10-2020 o 14:56, J.F. pisze:

    >Nie - to Ty sobie ubzdurałeś i już drugi raz w niedługim czasie nie
    >dajesz się przekonać, że jest inaczej.
    >Zapmiętuj odpowiedzi, a nie swoje pytania, to nie będziesz miał tego
    >typu problemów.

    To nie wojsko, zebym musial pamietac ile kapral ma dni do cywila :-)

    To co masz ?

    >Wręcz przeciwnie - raczej przerwy wychodzą mi za rzadko (bo teraz nie
    >zatrzymuję się przed 150-200 km od startu).

    No, przy twoim trybie jazdy moze i faktycznie w sam raz.

    >Jeśli nie liczyć osiągów i wyposażenia to tak.

    Tzn w jakim sensie nie liczac ?
    Elektryk ma lepsze osiagi (chwilowe) i wyposazenie czy benzyna by
    miala ?

    >A na codzień nawet jeździ się lepiej, a na pewno wygodniej niż (nawet
    >dwa razy mocniejszym) benzyniakiem z automatem.

    Zmienianie biegow mi nie sprawia trudnosci, wiec malo doceniam
    automat.
    ale 2 tys moze bym doplacil, szczegolnie za taki, co to nie obniza
    dynamiki i nie podnosi spalania.

    Moze, gdybym wiecej jezdzil w takich stojacych korkach, gdzie sie
    podjezdza po pare metrow, to bym bardziej docenial.

    >Akurat nie był nowy, rocznik się nie zmienił.
    >A i przebieg niewiele spadł.

    >Zaleta kupowania 2 letnich aut...

    Zasada imo sie niewiele zmienia - 2-letnie nadal wiecej traci na
    wartosci niz 4-letnie.
    Moze, jakby czesto zmieniac auta, to ktos potrafi stargowac, kupic, a
    za rok sprzedac za tyle samo.

    Gdzies tam sie zaczyna psucie, zuzycie i awarie ... ale nie wiem, moze
    to u fiatow i francuskich w wieku 3 lat :-)

    J.