-
X-Received: by 2002:a81:e8b:: with SMTP id 133mr85017ywo.0.1550240766079; Fri, 15 Feb
2019 06:26:06 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a81:e8b:: with SMTP id 133mr85017ywo.0.1550240766079; Fri, 15 Feb
2019 06:26:06 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!m
21no5590207qta.0!news-out.google.com!f18ni961qto.0!nntp.google.com!m21no5590202
qta.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 15 Feb 2019 06:26:05 -0800 (PST)
In-Reply-To: <a...@4...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=62.122.235.143;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 62.122.235.143
References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41uh6$4dj$2@node1.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<q426mb$cql$1@node1.news.atman.pl>
<4...@4...com>
<c...@g...com>
<a...@4...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
From: s...@g...com
Injection-Date: Fri, 15 Feb 2019 14:26:06 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650104
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 14 lutego 2019 16:56:42 UTC-6 użytkownik r...@k...pl napisał:
> Thu, 14 Feb 2019 11:55:46 -0800 (PST), w
> <c...@g...c
om>, s...@g...com
> napisał(-a):
>
> > W dniu czwartek, 14 lutego 2019 02:00:29 UTC-6 użytkownik r...@k...pl
napisał:
> > > Wed, 13 Feb 2019 23:45:40 +0100, w <q426mb$cql$1@node1.news.atman.pl>,
> > > "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> napisał(-a):
> > >
> > > > Sam się dziwię. Mam wykres z hamowni, ale nic więcej.
> > >
> > > Jakie masz na hamowni opory powietrza przy 160km/h? :D
> >
> > To akurat nieistotne.
>
> Ależ jest to kluczowe.
>
> > Istotne jest tylko to ile paliwa silnik zuzywa i jaka prace na kolach wykonuje.
Ped powietrza moze miec znaczenie ale nie za duze - przy chlodzeniu silnika.
>
> Brawo. Właśnie rozwiązałeś problem, z którym żaden inżynier do tej pory sobie
> nie poradził -- jak zniwelować (najlepiej do 0) opór powietrza.
>
> Rozumiem, że jazda z górki czy pod górkę to też ma nie za duże znaczenie?
Widac w szkole na lekcji logiki spales. Bo na fizyce to tak jednym okiem patrzyles.
Nie chce mi sie robic wykladu.
Podumaj dlaczego to nie istotne czy opor silnikowi na kolach powoduje gorka, opor
powietrza czy rolka.
Hint: Zadajemy w kazdym przypadku ten sam opor i zmuszamy silnik do takiego samego
wysilku.
Ufam ze dojdziesz do poprawnego wniosku i zrozumiesz co napisalem.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.19 15:27 J.F.
- 15.02.19 15:30 s...@g...com
- 15.02.19 15:40 s...@g...com
- 15.02.19 16:45 J.F.
- 15.02.19 18:28 Janusz
- 15.02.19 18:31 Janusz
- 15.02.19 18:35 Mateusz Viste
- 15.02.19 18:48 J.F.
- 15.02.19 18:53 J.F.
- 15.02.19 19:01 tck
- 15.02.19 19:33 Mateusz Bogusz
- 15.02.19 20:18 Irek.N.
- 15.02.19 20:19 Irek.N.
- 15.02.19 20:21 Irek.N.
- 15.02.19 20:24 Irek.N.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=