  • Data: 2022-05-31 18:28:28
    Temat: Re: Ostrzenie noża
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    skórzanym pasie. Żeby nóż był ostry jak brzytwa też powinien mieć polerowane ostrze.
    Z eksperymentów z nożami jakiś czas temu kupiłem tasak. Od tamtego czasu używam
    jeszcze jednego noża oprócz tasaka. Tasakiem marnie się chleb masłem smaruje.

    > Musisz mieć obsługę, bo widzę Twój post na pl.sci.inzynieria.
    >
    > P800 to jest taki wciąż dość szorstki papier, będziesz raczej widział rysy.
    >
    > Zerknij np. tutaj:
    > https://allegro.pl/oferta/papier-scierny-wodny-wodoo
    dporny-p800-klingspor-9069655541?fromVariant=9069644
    207

    > Kup np. P800, P1200, P2500, P5000 i P7000. Majatku nie kosztują. Sam
    > uzywam takiego typowego do noży, co wygląda jak pilnik i jest de facto
    > pilnikiem. Mnie zadowala, ale ja chyba nie jestem tu jakoś wybredny.

    Ale jest to wiadomość wysłana pośrednio z p.r kuchnia. Ale poszukam
    jeszcze raz tej grupy.

    Spróbuję, dzięki. Po wypróbowaniu dam znać na grupę.