  • Data: 2022-07-07 12:34:27
    Temat: Re: Oszczędność gazu
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, 7 July 2022 at 11:45:23 UTC+2, Marcin Debowski wrote:

    > I wylot co od niego idzie też tak dobrze zaizolowali? Wodę też to
    > grzeje? Swojego to nawet nie będę sprawdzał - jest na zewnątrz na
    > ścianie, pewnie sieje aż miło, ale może nie, bo japoński Rinneai czy
    > cóś.

    U mnie był gdzieś we wnęce w ścianie, za kuchennymi meblami, tam gdzie kanały
    wentylacyjne. Koreańczycy robią te kotły malutkie, łatwo to gdzieś zabudować. Byłem
    na dachu, rury wentylacyjne wyglądały na zimne, wszystko nierdzewka więc ciężko
    mierzyć temperaturę kamerą termowizyjną, ale żanych śladów grzania tam nie widać.
    Kocioł grzał podłogę i cepłą wodę w kranie.

    > Kwas siarkowy (IV)?

    Warchem używa tej nomenklatury na buteleczkach.