  • Data: 2023-05-23 14:04:25
    Temat: Re: PCB w Chinach (lub gdzie indziej)
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Rutkowski, Jacek <j...@w...pl> wrote:

    > Potwierdzam jlcpcb za 5 szt weźmie 2$ + przesyłka 2,67$ w 10-20
    > dni roboczych dostawa więc nie ma co się zastanawiać.
    > Ścieżki 0,2mm i otwory 0,3mm z metalizacją robią oraz soldermaską w tej
    > cenie.

    No to chyba dam im szansę. Tylko najpierw zrobię jeszcze jedną próbę,
    zamówiłem laminat fabrycznie pokryty warstwą światłoczułą, bo w sumie na
    kalce to wszystko bardzo dobrze wygląda, tylko ten fotopolimer za słabo
    się klei (tzn. klei się dobrze, o ile robię grubsze ścieżki).

    > Osobiście korzystałem kilka razy i jestem zadowolony. Wytrawiacza
    > już w domu nie mam bo szybciej u nich zamówię niż się zbiorę w domu...

    Ja generalnie lubię mieć efekty szybko, no i cały proces mam generalnie
    ogarnięty, ale zaczynam się zastanawiać, czy warto.

    --
    Do dyżurnego lekarza w klinice położniczej przychodzi licealistka i pyta:
    - Czy mogłabym na godzinę wypożyczyć noworodka?