  • Data: 2023-05-23 18:50:49
    Temat: Re: PCB w Chinach (lub gdzie indziej)
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/23/23 08:28, heby wrote:
    [...]
    > Sam KiCAD jest IMHO mocno upierdliwy z tym rozdzieleniem schematu i pcb
    > przez netlistę. Eagle ogarniał to synchronicznie i o wiele mniej z tym
    > kłopotu.

    KiCAD od dawna ma ładną synchronizację schematu z płytką. Zmiana obudowy
    na schemacie pojawia się na płytce po naciśnięciu przycisku
    synchronizacji, nie trzeba przechodzić przez ręczny eksport netlisty.
    Jeśli nie masz jeszcze płytki, kliknięcie na przycisk edycji PCB w
    edytorze schematu otwiera okienko z elementami gotowymi do rozłożenia.
    Klikniecie na element na płytce pokazuje go na schemacie (działa też
    chyba w drugą stronę, nie pamiętam w tej chwili).

    Mnie tez wkurzało przechodzenie przez netlistę, ale od dawna już tego
    nie muszę robić.

    Jacek.