eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipPRO-FUTURO vs. CROWLEYRe: PRO-FUTURO vs. CROWLEY
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!virgi
    n!moderators!sal
    From: "Paweł Szember" <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: PRO-FUTURO vs. CROWLEY
    Date: Fri, 1 Aug 2003 04:04:20 +0000 (UTC)
    Organization: lubman
    Lines: 32
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <bgboug$2dp$1@news.lublin.pl>
    References: <bgb6l4$ean$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: virgin.gazeta.pl
    X-Trace: virgin.gazeta.pl 1059710660 32499 10.201.6.118 (1 Aug 2003 04:04:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Aug 2003 04:04:20 +0000 (UTC)
    X-Original-Sender: news <n...@m...lublin.pl>
    X-Original-Date: Thu, 31 Jul 2003 20:59:33 +0200
    X-Original-NNTP-Posting-Host: from.beerland.in.lublin.pl
    X-Original-X-Trace: news.lublin.pl 1059677968 2489 212.182.110.194 (31 Jul 2003
    18:59:28 GMT)
    X-Original-X-Complaints-To: a...@n...lublin.pl
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Jul 2003 18:59:28 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Priority: 3
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Moderator: Przemyslaw Maciuszko <sal#irc.pl>
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2002.08.08
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:57823
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Andrzej Sromotny" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bgb6l4$ean$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > co sadzicie o tych ISP(chodzi o W-we)?
    > z pewnoscia watek ten wczesniej sie pojawial,
    > jednak, jak sadze, nastapily pewne zmiany in '+' lub '-'
    > u tych operatorow.
    >
    > jakie sa Wasze spostrzezenia w ostatnim czasie?

    Nie wiem jak tam ostatnio Crowley ale mam kilka lacz z Futuro i jestem
    zadowolony.
    Zasadniczo najbardziej podoba mi sie calodobowa pomoc w razie problemow i to
    nie tylko z helpdesku, przyklad : jakis tydzien temu zdzarzyl mi sie atak
    DoS na jedno z moich lacz.. niedziela rano.. wszyscy na ciezkim kacu :), no
    ale trzeba bylo cos z tym zrobic.. wystarczyl ktotki telefon do mojego
    opiekuna handlowego i w 5 minut z pominieciem calego majdanu proceduralnego
    na jaki spodziewalem sie natknac mialem wyciety caly nieporzadany ruch juz w
    szkielecie PF. Z przywroceniem wszystkiego do stanu poprzedniego tez nie
    bylo najmniejszego problemu.. Z uslug kilku dostawcow juz korzystalem, badz
    nadal korzystam ale jednak w PF czuje sie jako klient najlepiej.
    Jako iz nie mam porownania z Crowleyem byc moze ktos inny sie wypowie jak to
    tam teraz wyglada sytuacja
    pozdrawiam
    ps. jesli chodzi o sama jakosc lacza tez nie mam sie czego przyczepic..
    czasy niskie, wydajnosc wysoka itp

    --
    Paweł Szember
    pawel(at)szember,com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: