eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPartia KierowcówRe: Partia Kierowców
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Partia Kierowców
    Date: Thu, 29 Aug 2013 18:00:34 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 98
    Message-ID: <2...@b...poznan.pl>
    References: <kvg0dm$has$1@node1.news.atman.pl> <kvhi8f$l3v$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@h...linksys>
    <521c72a2$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
    <521cdd1a$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    <521ce1fa$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <521ce489$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <521ce725$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
    <521ce856$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <521cffd3$0$1452$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <521e0db2$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <521e2fc8$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <521f63b3$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1377799234 16523 79.173.47.194 (29 Aug 2013 18:00:34
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Aug 2013 18:00:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2502630
    [ ukryj nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    >>>>> Nie demonizuję, tylko podsumowuję fakty o nich.
    >>>>
    >>>> Jakie to fakty?
    >>>
    >>> Zły stan techniczny,
    >>
    >> na pewno gorszy, niz samochodów nowych ale od tego sa badania
    >> techniczne. ;-)
    >>
    >>> duża awaryjność,
    >>
    >> to chyba to samo co powyzej?
    >
    > Nie, to powyżej dotyczyło rzeczy z którymi zdaniem wielbicieli złomu
    > da się jeździć.
    > Jak spalanie oleju czy cztery ślady.
    >
    Moje prawie 20 letnie auto praktycznie nie bierze oleju.
    Nawet nie bede pisał jak to sie ma do nowych samochodów ktorymi jezdziłem
    wczesniej...
    >
    >>
    >>> nie przystające do nowoczesnych
    >>> aut sposób jazdy,
    >>
    >> Ze co? Ze za wolne?
    >
    > Nie, wręcz przeciwnie.
    > Ale jazda klasykiem wymaga dużego samozaparcia, zwłaszcza jak jest
    > włoski, ma sztywne zawieszenie i masakryczną turbodziurę (autopsja).
    >
    Nie rozumiem.
    Wysnuwasz wniosek zy czym starsze auto tym twardsze, bardziej włoskie i z
    wieksza turbodziurą?
    I o co chodzi z tym stylem jazdy? Skoro przeciwnie do za wolno to co -
    stare jezdza za szybko? Same z siebie?
    >>
    >>> duże zużycie paliwa,
    >>
    >> wszystko zalezy od tego jaki samochód
    >
    > Nie zależy, porównywalny silnik w dzisiejszym aucie zazwyczaj oznacza
    > dużo litrów/100 mniej.
    > Już nie wspominając o dostępności przyzwoicie jeżdżących diesli jako
    > alternatywy.
    >
    Nawet gdyby tak było (chociaz nie znam takich porównać bo np. mój stary
    courier palił 6,5 l ropy, moje obecne cacko pali 6,5 srednio) to co to ma
    wspolnego z bezpieczenstwem na drodze?

    >>> brak części zamiennych (to
    >>> ostatnie dotyczy oczywiście raczej aut 20+, a nie 10 latków) itd
    >>
    >> Do czego konkretnie ze starych samochodów brakuje ci czesci?
    >
    > Lancia Delta Integrale na przykład.
    > Znalezienie czegokolwiek to sztuka, albo kosztuje tyle co do Ferrari.
    >
    ROTFL
    No to rzeczywiscie typowy, stary samochód.
    Może warto byłoby wyciagnąć wniosek ze brak czesci wynika z nietypowości i
    małej popularnosci a nie z wieku.
    Czesci do ferrari tez kosztuje tyle co do ferrari.

    >> Jakei czesci masz na mysli?
    >>>
    >>> Gdyby nie fikcja badań technicznych duża część sprowadzonych przez
    >>> ostatnie 9 lat złomów nie miałaby prawa poruszać się po drogach.
    >>> Nie ma praktycznie dnia żebym nie spotkał czteroślada,
    >>
    >> ale to chyba wina składania z dwóch jednego a nie wieku?
    >
    > Niekoniecznie, prędzej stanu technicznego i historii.
    > Czym historia dłuższa, tym szansa na przygody zaliczone większa.
    >
    Oczywiscie ze szansa wieksza.
    Ale po takiej przygodzie auto sie naprawia albo zlomuje.
    To ze u nas naprawia sie takie jak powinno sie zlomować nie sprawia, ze
    stare auto = złom. Oznacza tylko ze przewaznie komis + naprawa = oszust.
    Bo gdyby było ianczej, to powinien byc zakaz naprawiania samochodów po
    stłuczkach i wypadkach.
    >>
    >>> albo czegoś
    >>> syfiącego na kilkadziesiąt metrów niespalonym olejem silnikowym czy
    >>> napędowym. A nie jeżdżę na codzień zbyt dużo.
    >>>
    >> Naganne ale czy niebezpieczne?
    >
    > Jak dostaniesz raka to przestaniesz się zastanawiać.
    >
    Świetne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: