-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Partia Kierowców
Date: Thu, 29 Aug 2013 18:00:34 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 98
Message-ID: <2...@b...poznan.pl>
References: <kvg0dm$has$1@node1.news.atman.pl> <kvhi8f$l3v$1@node2.news.atman.pl>
<o...@h...linksys>
<521c72a2$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
<521cdd1a$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
<521ce1fa$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<521ce489$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<521ce725$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
<521ce856$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<521cffd3$0$1452$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<521e0db2$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<521e2fc8$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<521f63b3$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1377799234 16523 79.173.47.194 (29 Aug 2013 18:00:34
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Aug 2013 18:00:34 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2502630
[ ukryj nagłówki ]Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
co następuje:
>>>>> Nie demonizuję, tylko podsumowuję fakty o nich.
>>>>
>>>> Jakie to fakty?
>>>
>>> Zły stan techniczny,
>>
>> na pewno gorszy, niz samochodów nowych ale od tego sa badania
>> techniczne. ;-)
>>
>>> duża awaryjność,
>>
>> to chyba to samo co powyzej?
>
> Nie, to powyżej dotyczyło rzeczy z którymi zdaniem wielbicieli złomu
> da się jeździć.
> Jak spalanie oleju czy cztery ślady.
>
Moje prawie 20 letnie auto praktycznie nie bierze oleju.
Nawet nie bede pisał jak to sie ma do nowych samochodów ktorymi jezdziłem
wczesniej...
>
>>
>>> nie przystające do nowoczesnych
>>> aut sposób jazdy,
>>
>> Ze co? Ze za wolne?
>
> Nie, wręcz przeciwnie.
> Ale jazda klasykiem wymaga dużego samozaparcia, zwłaszcza jak jest
> włoski, ma sztywne zawieszenie i masakryczną turbodziurę (autopsja).
>
Nie rozumiem.
Wysnuwasz wniosek zy czym starsze auto tym twardsze, bardziej włoskie i z
wieksza turbodziurą?
I o co chodzi z tym stylem jazdy? Skoro przeciwnie do za wolno to co -
stare jezdza za szybko? Same z siebie?
>>
>>> duże zużycie paliwa,
>>
>> wszystko zalezy od tego jaki samochód
>
> Nie zależy, porównywalny silnik w dzisiejszym aucie zazwyczaj oznacza
> dużo litrów/100 mniej.
> Już nie wspominając o dostępności przyzwoicie jeżdżących diesli jako
> alternatywy.
>
Nawet gdyby tak było (chociaz nie znam takich porównać bo np. mój stary
courier palił 6,5 l ropy, moje obecne cacko pali 6,5 srednio) to co to ma
wspolnego z bezpieczenstwem na drodze?
>>> brak części zamiennych (to
>>> ostatnie dotyczy oczywiście raczej aut 20+, a nie 10 latków) itd
>>
>> Do czego konkretnie ze starych samochodów brakuje ci czesci?
>
> Lancia Delta Integrale na przykład.
> Znalezienie czegokolwiek to sztuka, albo kosztuje tyle co do Ferrari.
>
ROTFL
No to rzeczywiscie typowy, stary samochód.
Może warto byłoby wyciagnąć wniosek ze brak czesci wynika z nietypowości i
małej popularnosci a nie z wieku.
Czesci do ferrari tez kosztuje tyle co do ferrari.
>> Jakei czesci masz na mysli?
>>>
>>> Gdyby nie fikcja badań technicznych duża część sprowadzonych przez
>>> ostatnie 9 lat złomów nie miałaby prawa poruszać się po drogach.
>>> Nie ma praktycznie dnia żebym nie spotkał czteroślada,
>>
>> ale to chyba wina składania z dwóch jednego a nie wieku?
>
> Niekoniecznie, prędzej stanu technicznego i historii.
> Czym historia dłuższa, tym szansa na przygody zaliczone większa.
>
Oczywiscie ze szansa wieksza.
Ale po takiej przygodzie auto sie naprawia albo zlomuje.
To ze u nas naprawia sie takie jak powinno sie zlomować nie sprawia, ze
stare auto = złom. Oznacza tylko ze przewaznie komis + naprawa = oszust.
Bo gdyby było ianczej, to powinien byc zakaz naprawiania samochodów po
stłuczkach i wypadkach.
>>
>>> albo czegoś
>>> syfiącego na kilkadziesiąt metrów niespalonym olejem silnikowym czy
>>> napędowym. A nie jeżdżę na codzień zbyt dużo.
>>>
>> Naganne ale czy niebezpieczne?
>
> Jak dostaniesz raka to przestaniesz się zastanawiać.
>
Świetne.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej
Następne wpisy z tego wątku
- 29.08.13 21:49 Cavallino
- 29.08.13 21:55 Cavallino
- 29.08.13 22:10 J.F
- 29.08.13 22:16 J.F
- 29.08.13 22:51 Budzik
- 30.08.13 10:27 Gotfryd Smolik news
- 30.08.13 10:41 Gotfryd Smolik news
- 30.08.13 10:54 masti
- 30.08.13 11:08 J.F
- 30.08.13 11:19 masti
- 30.08.13 18:08 Cavallino
- 30.08.13 18:11 Cavallino
- 30.08.13 18:18 Cavallino
- 30.08.13 18:19 Cavallino
- 30.08.13 19:03 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-22 Genialna toaleta Urobot, automatycznie badająca mocz i kał z Taiwanu
- 2025-07-22 Thunderbird i dysk...
- 2025-07-22 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-07-22 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-07-22 Warszawa => Asystent ds. Sprzedaży i Rozwoju Klienta <=
- 2025-07-22 Warszawa => Sales Assistant and Customer Development Specialist <=
- 2025-07-22 antyfaszystka
- 2025-07-22 W ogóle nie widać...
- 2025-07-22 I znowu inżynierowie i inżynierzy...
- 2025-07-21 Dokumenty zgromadzone przez Instytut Pamięci
- 2025-07-21 cashback
- 2025-07-21 Pomarańczowy rakietnyj on de telefon ;)
- 2025-07-21 Gdańsk => Kotlin Developer <=
- 2025-07-21 Warszawa => Sales Executive / KAM <=
- 2025-07-21 Gdańsk => Programista Kotlin <=