    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: PiS nie rokuje
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 09 Apr 2020 09:59:32 GMT

    Użytkownik K n...@e...com ...

    > Jedno wynika z drugiego. Najczesciej

    Najczesciej to własnie nie wynika...
    Znaczy ja własciwie nie wiem (masz jakies dane na ten temat?) ale mi sie
    zdarzyło kilkukrotnie przeleciec termin przeglądu i nigdy nie wynikało to
    ze złego stanu technicznego...

    > Chcesz mi powiedziec, ze jak ktos robi 100/50 w zabudowanym to
    > mandat to jest kwestia prawdopodobienstwa?

    Wiesz, ja praktycznie nie jezdze powyzej stówki bo nigdzie mi sie az tak
    nie spieszy ale wielokrotnie zdarzyło mi sie przekroczyc predkosc 90/50
    bo np wyjezdzam z łuku drogi a tu za drzewem znak terenu zabudowanego...
    kiedys zapłaciłem mandat za 70/50 bo nei wiedziałem ze to teren
    zabudowany. Potem okazało sie ze znak stał po lewej stronei drogi!
    Wiec ogólnei uwazam ze tak, otrzymanie mandatu to ROWNIEZ pochodna ilosci
    przejezdzanych kilometrów. Oczywiście sposobu jazdy tez ale nie tylko.

    > Zgadzam sie, albo beda
    > stali i zlapia albo i nie. Jezeli bat w postaci zwyzki ceny
    > ubezpieczenia za przekraczanie predkosci jest dla ciebie bez sensu,
    > to slucham lepszej propozycji jak poprawic bezpieczenstwo na
    > polskich drogach.

    Długo by gadac ale powiem tak: ryba psuje sie od głowy.
    Wiec moze zaczac od dawania dobrego przykładu? Ile razy zdarza mi sie
    tak, ze jade lekko powyzej limitu a tu mnie wyprzedza radiowóz...
    O tym co wyprawiał SOP to nawet nie wspominajac.

    Zgadzam sie natomiast z toba ze takich co jada 140/50 to trzeba karac
    ostro.

    Ale teraz kaze sie tych co chodza 5km/h po lesie wiec o czym my
    rozmawiamy w konteksie sensownosci działania władz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."