-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer01.
fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada
.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.
pl.POSTED!not-for-mail
From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
Date: Sat, 05 Nov 2016 15:24:35 +0100
Message-ID: <p...@4...com>
References: <581b9d49$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
<nvhrb7$p4l$1@news.mixmin.net>
<1...@4...com>
<nvhtvp$8b5$4@node1.news.atman.pl>
<j...@4...com> <j...@m...org>
<4...@4...com> <b...@m...org>
<v...@4...com> <vl3ajs2l8hyu$.dlg@myjk.org>
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Antivirus: avast! (VPS 161104-1, 2016-11-04), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 20
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-78-50-18.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1478356032 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5157 89.78.50.18:56185
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1962
X-Received-Body-CRC: 3145284066
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591665
[ ukryj nagłówki ]Sat, 5 Nov 2016 12:51:37 +0100, w <vl3ajs2l8hyu$.dlg@myjk.org>, Myjk
<m...@n...op.pl> napisał(-a):
> Ma związek o tyle, że pomyliłeś linie.
Tak? Oświeć mnie gdzie :)
> Ale nie jest wyłączony z ruchu, więc obowiązują reguły
> jak na każdym innym pasie ruchu.
Ale nie należy do jezdni.
W zasadzie dyskusja powinna zakończyć się na wyjaśnieniu różnicy pomiędzy grubą
a normalną linią ciągłą (nawet logika by tu wystarczyła i zastanowienie się po
co u licha wymyślono linie normalne i grube), no ale spoko -- zawsze można
dyskutować nawet o sprawach oczywistych.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.16 15:27 r...@k...pl
- 05.11.16 15:43 r...@k...pl
- 05.11.16 16:21 Shrek
- 05.11.16 16:31 Shrek
- 05.11.16 16:40 JaTy.CKmK
- 05.11.16 16:41 xyz
- 05.11.16 17:09 Shrek
- 05.11.16 17:12 Shrek
- 05.11.16 17:34 Myjk
- 05.11.16 17:45 r...@k...pl
- 05.11.16 18:13 Shrek
- 05.11.16 18:23 Myjk
- 05.11.16 18:42 r...@k...pl
- 05.11.16 18:45 r...@k...pl
- 05.11.16 18:47 PlaMa
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław