-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
rs.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pił i zabił - pójdzie siedzieć (?)
Date: Mon, 15 Mar 2010 10:38:20 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 20
Message-ID: <hnkv35$2sdp$1@news2.ipartners.pl>
References: <hni2ks$aoj$1@news.interia.pl>
<1...@4...com>
<hnihke$d5j$1@inews.gazeta.pl> <hnjdim$bho$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hnjk8s$52d$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hnjp6q$l3c$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hnk3h1$pdf$1@inews.gazeta.pl>
<hnkpov$okg$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1268645797 94649 157.25.157.219 (15 Mar 2010 09:36:37
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 15 Mar 2010 09:36:37 GMT
In-Reply-To: <hnkpov$okg$1@nemesis.news.neostrada.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2264388
[ ukryj nagłówki ]Tomasz Pyra pisze:
> Kiedyś jak robili przy 54km/h to właśnie to że już udało się opanować
> budowę samochodów obliczonych na taki test było argumentem do zmiany
> prędkości na wyższą.
Prędkości testów nie można bez końca podnosić.
Zwiększenie bezpieczeństwa przy 100km/h oznacza zmniejszenie go przy 60km/h
Trzeba się zastanowić przy jakich prędkościach najczęściej dochodzi do zderzeń,
i optymalizować strefę zgniotu pod tym kątem.
Przykładowa procedura wyglądałaby tak: bierzemy np. 1000 aut :D i poddajemy je
zderzeniom
z rozkładem prędkości zgodnym z histogramem typowych prędkości zderzeń (czyli np.
zderzeń
powyżej 100km/h byłoby pewnie kilka procent, a najwięcej przy 40-70, jak sądzę)
i dobieramy strefę zgniotu tak, aby minimalizować sumaryczną ilość ofiar w całym
takim teście.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.03.10 11:11 P_ablo
- 15.03.10 12:28 GB
- 15.03.10 14:55 J.F.
- 15.03.10 14:56 J.F.
- 15.03.10 14:57 J.F.
- 15.03.10 19:16 Tomasz Pyra
- 15.03.10 21:39 Alex81
- 15.03.10 23:32 Tomasz Pyra
- 15.03.10 23:48 Olek
- 16.03.10 03:08 J.F.
- 16.03.10 03:29 J.F.
- 16.03.10 04:02 MarcinJM
- 16.03.10 09:31 Artur 'futrzak' Maśląg
- 16.03.10 09:40 MarcinJM
- 16.03.10 09:49 MarcinJM
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław