  • Data: 2022-01-13 14:30:22
    Temat: Re: Pluskwa pegasus
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.01.2022 o 10:48, RadoslawF pisze:

    > Niestety były porozmawiaj z kimś kto wtedy by dorosły skoro ty tylko
    > niepolityczne dobranocki pamiętasz. A urabianie dotyczyło nawet
    > nieletnich dzieciaków (patrz akcja niewidzialna ręka w teleranku).

    Najlepszy odnośnik znajdziesz w retransmisjach Dzienników TVP na kanale
    TVP Historia. Tak, albo jakiś sabotażysta albo niedopatrzenie że ta
    także tuba propagandy daje dzisiejszemu widzowi taki materiał
    porównawczy do tego jak informacja w TVP zgoebbelsiała..

    > Nie zasłużysz sobie opowiadając bajki o PRLu.
    >

    > pozdrawiam

    Jedno że nie zabiegam o szacunek byle kogo, dwa nie ma mowy o żadnych
    bajkach, pamiętam PRL i wcale mi nie zależy aby mu słodzić. Jednak chyba
    nawet ty o ile pamiętasz tamte czasy to przyznasz że w niejednej kwestii
    dzisiejsza "demokracja" wymięka wobec tego co było w PRLu - choćby w
    sposobie  podawania widzowi informacji.