  • 11. Data: 2011-06-13 10:55:55
    Temat: Re: Poczta G-mail G warta
    Od: Adam Paluch <a...@-...com.pl>

    W dniu 2011-06-12 23:06, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Mam dokładnie taki sam problem z zaprzyjaźnioną firmą korzystającą z
    > hostowanego exchange'a.
    > Jednego, czego jestem pewien to fakt, że IP serwera pocztowego, z
    > którego korzystam, nigdy nie było wpisane do żadnego RBLa. Email bez
    > załącznika dochodzi, email z załączonym PDF-em jest odrzucany. Botak!
    > Przy czym to samo wysłane za pośrednictwem serwerów gmaila dociera bez
    > problemów.
    > Ot, taki dowcip wysokoopłacanych administratorów hostowanej poczty :-)

    niekoniecznie, moze to byc clamav :)
    Clamav ma uczulenie na PDFy ;) A konkretniej jest taka opcja (zdajesie)
    PhishingSignatures albo cos okolo tego.
    Zauwazylem u siebie ze czesto (przynajmniej w wersji 0.97 jakikolwiek
    PDF byl odrzucany z tego powodu.
    Moze "wysokooplacani" nie czytaja logow ? ;)

    --
    bluuu

  • 12. Data: 2011-06-13 11:21:25
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Dnia 12.06.2011 Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> napisał/a:

    > Zacznijmy od tego, że korzystanie z jakiejkolwiek "darmowej" poczty
    > do celów prowadzenia działalności firmy jest niepoważne, między
    > innymi właśnie z powodów jakie wymieniasz powyżej.

    Ale poczta Google ma też opcje komercyjną ;P

    --
    TP

  • 13. Data: 2011-06-25 19:22:02
    Od: Michał <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-09 10:10, Zbyszek pisze:
    > Poczta gmaila ma tak wspaniały system ochrony przed spamem, że oprócz prawie 100

    Sposób w jaki działa filtr antyspamowy gmaila jest dla mnie zagadką;
    ostatnio zauważyłem, że po postawieniu nowego serwera pocztowego z
    części nowo założonych kont maile trafiały na moim koncie gmail do
    spamu, a z części nie były oznaczane jako spam. Wcześniej przez kilka
    lat nie zauważyłem podobnego problemu, sprawa wygląda tak od kilku
    miesięcy. Trudno powiedzieć co się zmieniło...

    /Oczywiście NTG ale skoro już się sprawa pojawiła...

    Pozdrawiam
    m.