  • Data: 2021-09-13 22:53:17
    Temat: Re: Policja namierza komórkę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 13 Sep 2021 22:26:48 +0200 (GMT+02:00), Eneuel wrote:
    > "J.F."
    >: Chwila zasiegu wystarczy aby sms wyslac.
    >
    >Dlatego dziwne jest zachowanie Niemki, która nie słała masy
    >SMSów... Choćby z nudów... Iść nie mogła, więc chyba siedziała...

    A ktos odbierze ten SMS ?

    > Mogła nawet Snap z GM wysłać za pomocą MMS -- akurat nie używam
    > MMS...

    Czy przecietna posiadaczka telefonu wie, jak sie robi snap?
    Ale MMS to dlugi jest - dlugo sie bedzie transmitowal.
    No i czy zlapie wspolrzedne, czy trafi na "w poblizu Zakopane" :-)

    Mozna tez wyslac byle zdjecie z wlaczona lokalizacja.
    Tylko ktos musi odebrac.

    > Mogła choć podać cokolwiek -- skąd i dokąd szła... [choćby
    > bluzgać -- licząc na nieznajomość języka niemieckiego...]

    Pewnie tez probowali ja o to spytac ...

    >: Moze tez jakis inny turysta wyjsc w lepszy zasieg.
    >
    > Nie rozumiem.

    odchodzisz od ofiary, lapiesz zasieg, i mowisz, gdzie lezy.

    J.