  • 11. Data: 2011-02-21 13:28:59
    Temat: Re: Polityka peeringu - Netia i GTS w PLIX
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    > Klienci zaczynaja coraz bardziej narzekac, bo ruchu nie jest malo.
    > Probowalem sie kontaktowac z NOC Netii i GTSu, ale zostalem
    > spuszczony na drzewo.

    A najciekawsze jest to, ze GTS ma otwarty peering w PIXie w Poznaniu. Moze
    PLIXa nie lubia ;)

    pzdr.

  • 12. Data: 2011-02-22 12:56:50
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Michal Podsiadly wrote:

    > A najciekawsze jest to, ze GTS ma otwarty peering w PIXie w Poznaniu.
    > Moze PLIXa nie lubia ;)
    > pzdr.

    Zawsze można się podłączyć do PIXa :-)

    --
    Ślązak

  • 13. Data: 2011-02-22 18:22:18
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 21.02.2011 Michal Podsiadly <p...@n...grupy.com> napisał/a:

    > A najciekawsze jest to, ze GTS ma otwarty peering w PIXie w Poznaniu. Moze
    > PLIXa nie lubia ;)
    ciii.. bo jeszcze wylacza ;)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/

  • 14. Data: 2011-03-01 10:21:46
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 20.02.2011 Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> napisał/a:
    > Czy komus z Was udalo sie z pozycji malego/sredniego operatora przekonac
    > GTS lub Netie do peeringu w PLIX? U mnie ten ruch zawija sie przez
    > zagranice, po dosc malo optymalnych trasach i z dosc duzymi RTT:
    [...]

    Minelo kilka dni, otrzymalem na priv kilka kontaktow do osob
    odpowiedzialnych za polityke peeringowa po stronie Netii i GTSu.
    Napisalem do nich i dalej cisza...

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@n...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 15. Data: 2011-03-01 10:36:32
    Od: Daniel <s...@i...pl>

    > Minelo kilka dni, otrzymalem na priv kilka kontaktow do osob
    > odpowiedzialnych za polityke peeringowa po stronie Netii i GTSu.
    > Napisalem do nich i dalej cisza...

    Też pozwoliłem sobie napisać do Netii i też nie dostałem żadnej
    odpowiedzi, na pewno będę o tym pamiętac jak będę wybierać następne łącze.

    --
    daniel

  • 16. Data: 2011-03-01 13:38:48
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 01 Mar 2011 11:36:32 +0100, Daniel napisał:

    > Też pozwoliłem sobie napisać do Netii i też nie dostałem żadnej
    > odpowiedzi, na pewno będę o tym pamiętac jak będę wybierać następne łącze.

    Ja mam łącze z Netii - a właściwie miałem, bo dzięki nieodpowiadaniu na maile
    właśnie wysłałem wypowiedzenie.

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 17. Data: 2011-03-01 14:07:00
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    W dniu 01.03.2011 14:38, Verox pisze:

    > Ja mam łącze z Netii - a właściwie miałem, bo dzięki nieodpowiadaniu na maile
    > właśnie wysłałem wypowiedzenie.

    To standard w tej instytucji.

    Darek

  • 18. Data: 2011-03-01 14:39:13
    Od: Komuch <k...@g...com>

    W dniu 11-03-01 15:07, Sied@r pisze:

    > To standard w tej instytucji.
    >
    > Darek

    U mnie to było tak:

    -----

    Mail z dnia 2009-12-10:

    Ja:
    Witam, Chciałbym zapytać o to, jaka jest szansa wymiany ruchu z Waszą
    siecią, poprzez węzeł PLIX ? Czy jest możliwość, abyście rozgłosili do
    nas swoje prefiksy i akceptowali nasze ? Pozdrawiam

    Oni:
    Hej,

    Odpowiecie klientowi?
    pzdr

    Beata

    Biuro Obsługi Klienta

    Tel. (+48) 22 488 03 00
    Fax. (+48) 22 488 03 01

    Po czym kolejny mail:
    Oni:

    Szanowni Państwo,

    W przypadku jeśli jesteście Państwo naszym Klientem to po odpowiedź na
    Państwa pytanie proszę o kontakt z opiekunem handlowym. Natomiast w
    przypadku gdy nie jesteście Państwo naszym Klientem, to niestety
    odpowiedź brzmi - nie ma takiej mozliwości wymiany ruchu.

    Z poważaniem
    Bartosz Lizurej
    Specjalista ds. Nadzoru Sieci
    Network Operation Centre
    Tel. +48 (22) 488 03 00; 0800 900 900
    Fax +48 (22) 488 03 01

    -----

    Netia ... chyba też odpowiedziała, ale nie mogę się doszukać tego maila.
    Jak znajdę, to dam znać.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2011-03-01 14:47:31
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-03-01 15:07, Sied@r pisze:

    > To standard w tej instytucji.

    no co Ty :) oni nawet nie odbierają telefonów. Ja czasem dzwonie do
    kierownika projektu po ok 30-40 razy i nie odbiera ...

    Już niedługo zresztą przygotujemy relację nt. "jak Netia podłączała nam
    super hiper łącze 100Mega". Ale to jeszcze za jakiś czas :)

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 20. Data: 2011-03-01 15:11:24
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    W dniu 01.03.2011 15:47, crazy bejbi pisze:

> [...]
    >
    > Już niedługo zresztą przygotujemy relację nt. "jak Netia podłączała nam
    > super hiper łącze 100Mega". Ale to jeszcze za jakiś czas :)

    Ja ci mogę napisać jak podłączyła 2Gb/s.

    Efekt podobny do Twojego.

    Skala nie ma znaczenia.

    Darek