-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2
.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "HF5BS" <h...@...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje
segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Date: Thu, 10 May 2018 23:06:09 +0200
Organization: Stowarzyszenie Przeżuwaczy Szmat
Lines: 71
Message-ID: <pd2c7v$rut$1@node1.news.atman.pl>
References: <pd1c55$quo$1@node1.news.atman.pl>
<5af4525d$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: "HF5BS" <h...@...pl>
NNTP-Posting-Host: 89-64-18-182.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1525986367 28637 89.64.18.182 (10 May 2018 21:06:07 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 10 May 2018 21:06:07 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.7451
X-Antivirus: Avast (VPS 180510-4, 2018-05-10), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:241149
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:5af4525d$0$690$65785112@news.neostrada.pl...
(...)
>>Dodatkowo komplikacja menu, pierdolenie przez automat jakichś głupich
>>treści, nie przyszedłem wysłuchiwać bzzdur o nowych telefonach, jaki mamy
>>wspaniały prąd i usługi bankowe, tylko rozwiązać problem. Czy to firma dla
>>debili? Jaja kobyły, a nie byłem w stanie tego logicznie ogarnąć.
>
> A dzwoniles do swojej bylej ? Tzn Orange mam na mysli :)
> Wszyscy teraz maja takie automaty.
OK, nie mam nic przeciwko nim! Ale niech nie zachowują się, jak ostatnie
chu^Wprącia z reklam, gdzie masa pierdo^H^Hniczenia jakichś bzdur, a
pierniczyć, to by należało raczej jakąś fajną lasencję...
>
> Ladnie opisac, i wyslac do UKE.
> UKE sypnie karą, to moze bedzie lepiej.
Jak zajdą za skórę, to i tak się napisze. Choć ja jednak woję załatwiać
takie rzeczy polubownie. Czasem może delikatnie "huknąć", ale polubownie. Bo
nie interesuje mnie ukaranie, tylko rozwiązanie problemu. Ale jak ktoś nie
wykaże cienia zainteresowania rozwiazaniem problemu, to gotów jestem
uderzyć. Pewien sklep, dość drogie delikatesy przy placu Wilsona, ale, jest
Pepsi 2l, cena przy towarze 6.10, ale ją zaakceptowałem, choć uznałem za
bardzo wysoką (to były jeszcze czasy, gdy zdarzało się wnormalnym sklepie
kupić za poniżej 5 złotych), ale mi się pić chciało i zdecydowałem się na
zakup. Podchodzę do kasy, a kasa 6.20 się należy. Ożeszwykurwy, odmówiłem,
oddałem towar, metka z 6.10 nadal była. Gdyby chociaż było "Przepraszamy,
ale nie możemy sprzedać tego za 6.10, nasza pomyłka", to bym te 10 groszy
dołożył i kupił. A tak, skoro postawili się okoniem, to poleciał sążnisty
mail do WIIH (następca PIH), dostałem odpowiedź, ze wprawdzie błędu w
systemie kasowym dotyczącym Pepsi nie znaleźli, ale się okazało, że w kilku
miejscach nie było cenówek i trochę się tam mandatnęło.
>
>>To tylko taka gorzka uwaga, że firmom coraz mniej leży na sercu dobro ich
>>klientów. Mam nadzieję, że czyta to ktoś z PLUSa (Polkomtel, wiadomo). I
>>może jakaś decyzyjna głowa się zreflektuje, zanim stracą kolejnego
>>abonenta,
>
> Wydamy 100 mln na reklamy, to klienci przyjda.
Chyba, że to będzie jakaś durnota ewidentna zbyt durna nawet dla
przysłowiowego "idioty", to się ludzie zapyszczą i będzie siara.
> Nie wydamy, to nie przyjda, a jeszcze uciekna, bo u konkurencji 2zl taniej
> :-P
Ale będą pewnie i tacy, co z powodu przykrego doświadczenia oznajmi, że
https://www.youtube.com/watch?v=93b1xV105HU ...
>
> Trzeba przyznac, ze te telefony coraz lepsze, coraz rzadziej trzeba
> dzwonic, a za to usterki coraz bardziej skomplikowane.
Jak Sferia zmieniała sieć z własnej CDMA, na wirtualną GSM (Polkomtel, czy
też Centernet), to w moim Szajsungu apki ładowały się niemal natychmiast.
Dziś bywa, że po kilka sekund, a sporadycznie po kilkanaście, trwa
uruchomienie... Porozbuchiwały się te programy, jak stare klapzdry.
> W sumie ... moze najbardziej oplacalne to "a niech sp*" :-)
Co do niektórych klientów, to rzeczywiście lepiej, aby spi^Wszybko się
oddalili na ruski miesiąc :P
--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...
Następne wpisy z tego wątku
- 10.05.18 23:41 J.F.
- 11.05.18 04:45 HF5BS
- 11.05.18 10:33 J.F.
- 11.05.18 12:24 HF5BS
- 11.05.18 14:19 J.F.
- 11.05.18 21:43 i...@p...pl
- 11.05.18 22:38 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:33 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:55 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:59 Tomasz Śląski
- 12.05.18 17:14 HF5BS
- 12.05.18 17:19 HF5BS
- 12.05.18 17:55 HF5BS
- 14.05.18 18:36 J.F.
- 14.05.18 18:50 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
- Czy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje?
- AB=45 - co to?
- Szok! Działający automat telefoniczny!
- Modemy sprzętowe PSTN i ISDN Microcom - czy ma to jakąś wartość
- Ciekawe numery 2023
Najnowsze wątki
- 2024-05-11 Warszawa => Administrator IT (Linux) <=
- 2024-05-11 Gdańsk => Inżynier DevOps Conexa First (Kontraktor) <=
- 2024-05-10 nowe programy wolniej rysują okna
- 2024-05-10 Chess
- 2024-05-10 IZERA CD.
- 2024-05-10 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-10 Gdańsk => AI Specialist <=
- 2024-05-10 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-10 Chess
- 2024-05-10 chatGPT prawem się zasłania
- 2024-05-10 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-05-10 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-10 Chess
- 2024-05-10 Poznań => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-05-10 Vitruvian Man - parts 7-11a