  • 61. Data: 2010-03-15 20:42:30
    Temat: Re: Pomocy! Kant handlarza
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 20:17:09 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Ale jakie fałszerstwo?
    > Jeśli ktoś fałszuje do handlarz, bo to on wypełni umowę niezgodnie ze stanem
    > faktycznym.

    Niech sobie wpisze...

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 62. Data: 2010-03-15 21:21:51
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-03-14 21:29, Piotrek wrote:

    > Proszę o pomoc i opinie co z tym syfem zrobić (bez wstawek jaką głupotę
    > zrobił, to już chłopina wie...)

    weź mu powiedz , że ma dwa wyjścia:
    1. albo podpisze umowe/dośle tak jak się umawiał
    2. albo zwróci auto w nienaruszonym stanie , a Ty oddasz kase i będziesz
    miał nauczkę na przyszłość...
    Jeśli się nie zgodzi to krzyknij mu w telefon, że podasz go na policję,
    że Ci to auto ukradł.
    W sumie to jemu powinno zależeć na umowie kupna/sprzedaży, a nie Tobie.
    Dziwne to wszystko.

  • 63. Data: 2010-03-15 21:47:01
    Od: Michał Stępień <p...@o...pl>

    P_ablo <o...@o...pl> wrote:

    > Jest klarowna, ale jeszcze procz tego trzeba byc czlowiekiem - kazdy chce
    > zyc.
    > Fiskus to nasz wspolny wrog...
    > Wrog mojego wroga jest moim przyjacielem!

    To sprzedający płaci podatek od czynności cywilno-prawnej?

  • 64. Data: 2010-03-15 22:09:42
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Budzik napisał(a):
    > zobacz jak wygląda twój post:
    Możesz mi to bardziej rozjaśnić?
    --
    Krzysiek

  • 65. Data: 2010-03-15 22:15:58
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Cavallino napisał(a):
    > A to już problem handlarzyny. Sprzedający swoje zrobił,
    > umowę zawarł,
    Oczywiście że zawarł.
    > auto skutecznie sprzedał i znać się nie musi na
    > papierkach, a tym bardziej domyślać się celów dla których
    > handlarz coś robi.
    Dokładnie.
    Miał dotrzymać umowy i czekać cierpliwie tydzień na
    papierową podpisaną.
    --
    Krzysiek

  • 66. Data: 2010-03-15 22:25:37
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w wiadomosci

    > A nie pomyslisz, ze przez cwaniaczkowatych handlarzy rabiacych system na
    > lewo i prawo wlasnie Ty musisz sie dokladac dwa razy wiecej?

    Musze dokladac dwa razy wiecej bo pieniadze sa marnotrawione i zle wydawane.
    Jak tu placic uczciwie podatki kiedy musze jezdzic po dziurawych drogach,
    nie moge sie po ludzku wyleczyc a emerytury dostane ze 40% dotychczasowej
    wyplaty... jesli ja wogole dostane.

    --
    Picasso

  • 67. Data: 2010-03-15 22:35:29
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To nie tak do końca. Duża szansa, że wrak został kupiony dla papierów i
    > pola numerowego, a to już nie fiskus jest tym, kto najwięcej straci.

    Wy tam od razu, ze na papiery... Ten wrak byl prawdopodobnie wrakiem tylko
    dla ubezpieczalni.

    --
    Picasso

  • 68. Data: 2010-03-15 23:40:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości news:

    >Miał dotrzymać umowy i czekać cierpliwie tydzień na
    >papierową podpisaną.

    Wcale nie musi na nic czekać, to nie jego problem.
    Przynajmniej na razie, dopóki nie musi nic udowadniać.

  • 69. Data: 2010-03-16 07:58:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Możesz mi to bardziej rozjaśnić?

    oczywiscie.

    > zastanawia mnie, na jakiej podstawie handlarz żąda
    zwrotu kosztów za paliwo
    > i postój?
    Bo sie wkur..ł i teraz jest złośliwy :D

    zwroc uwage, jak wyglądają znaki cytowania.
    W pierwszej linijce jest ze spacja na poczatku, w drugiej linijce nie ma a
    to nadal cytat. W trzeciej jest.

  • 70. Data: 2010-03-16 12:55:59
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Budzik napisał(a):
    > zwroc uwage, jak wyglądają znaki cytowania.
    > W pierwszej linijce jest ze spacja na poczatku, w drugiej linijce nie ma a
    > to nadal cytat. W trzeciej jest.
    Jednego baboka strzeliłem przy cieciu cytatów, a Ty alarm
    podnosisz. Wyluzuj :)
    --
    Krzysiek