  • 71. Data: 2010-03-16 14:20:27
    Temat: Re: Pomocy! Kant handlarza
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Piotrek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1cv9j4dw1co3a$.a0xenbacppc1$.dlg@40tude.net...

    > Proszę o pomoc i opinie co z tym syfem zrobić (bez wstawek jaką głupotę
    > zrobił, to już chłopina wie...)

    Nie ma obowiązku zawierania pisemnej umowy.
    Niech chłop zapomni o sprawie.

    Zawarł umowę ustną, dostał pieniądze i finito.
    Niepotrzebnie robicie mu wodę z mózgu. Nie zrobił żadnej głupoty.

    --
    Pawe

  • 72. Data: 2010-03-16 14:32:57
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "P_ablo" <o...@o...pl> wrote in message
    > Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w wiadomosci

    > Musze dokladac dwa razy wiecej bo pieniadze sa marnotrawione i zle
    > wydawane. Jak tu placic uczciwie podatki kiedy musze jezdzic po dziurawych
    > drogach, nie moge sie po ludzku wyleczyc a emerytury dostane ze 40%
    > dotychczasowej wyplaty... jesli ja wogole dostane.

    Co ciekawe, gospodarka krajow gdzie mentalnosc obywateli odbiega od Twojego
    toku rozumowania, ma sie zdecydowanie lepiej od Polskiej. ;-)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 73. Data: 2010-03-16 14:38:25
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@o...pl>

    > Ja się mam zastanawiać? To Ty zasugerowałeś mu popełnienie przestępstwa.

    To może niech go zamorduje - to rozwiąże mu problem. Lepiej?

    --
    Yogi(n)

  • 74. Data: 2010-03-16 14:39:07
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@o...pl>

    Użytkownik "Hektor" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał

    > Ty jak już udzielisz "porady" to nie wiadomo czy śmiać się czy płakać.
    > Chcesz kogoś wsadzić do pudła?

    Masz rację, niech go zamorduje.

    --
    Yogi(n)

  • 75. Data: 2010-03-16 14:46:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Hektor" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Masz rację, niech go zamorduje.

    Człowieku, czy Ty myślisz co piszesz, czy tłuczesz dla zasady?
    PLONK WARNING

  • 76. Data: 2010-03-16 19:13:15
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Co ciekawe, gospodarka krajow gdzie mentalnosc obywateli odbiega od
    > Twojego toku rozumowania, ma sie zdecydowanie lepiej od Polskiej. ;-)

    A moze odbiega dlatego, ze gospodarka ma sie zdecydowanie lepiej?

    --
    Picasso

  • 77. Data: 2010-03-16 20:02:02
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > Człowieku, czy Ty myślisz co piszesz, czy tłuczesz dla zasady?
    > PLONK WARNING

    Heh, wiesz, gdzie ja mam twojego plonka?

    --
    Yogi(n)

  • 78. Data: 2010-03-16 20:58:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof 45 m...@v...pl ...

    > Jednego baboka strzeliłem przy cieciu cytatów, a Ty alarm
    > podnosisz. Wyluzuj :)

    flufufdug.... wyluzowałem....
    A tak powaznie - jakos tak zwrociłem uwage, to dorzuciłem do posta.

  • 79. Data: 2010-03-17 11:13:40
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-03-16 14:20, Paweł wrote:
> [...]
    >
    > Zawarł umowę ustną, dostał pieniądze i finito.
    > Niepotrzebnie robicie mu wodę z mózgu. Nie zrobił żadnej głupoty.

    niepotrzebnie piszesz bzdury - oczywiście, że musi zawrzeć UMOWĘ
    PISEMNĄ. Akurat w tym przypadku jest to wymagane, bo pociąga za sobą
    różne procedury urzędowe. I co pójdzie teraz do US zamiast papierów
    opowie historyjke kupna? Bzdury Pan pleciesz, a przy okazji poczytasz
    http://81.210.89.83/pf/auto/autokupno.htm
    http://www.adcentral.pl/kupnoSprzedazSamochodu/umowa
    KupnaSprzedazyPojazdu/

  • 80. Data: 2010-03-17 14:36:15
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "P_ablo" <o...@o...pl> wrote in message
    > Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w wiadomosci

    > A moze odbiega dlatego, ze gospodarka ma sie zdecydowanie lepiej?

    W ten sposob mamy zamkniete kolo. Zmiany trzeba zaczac od siebie, bo poki co
    pokolenie cwaniakow wychowuje kolejne pokolenie przeswiadczone, ze trzeba
    kombinowac. Czesc tej mlodziezy dostanie sie na znaczace stanowiska i bedzie
    krecic tak, jak tato uczyl piszac w usenecie.

    Pozdrawiam
    Kamil