eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPostęp w bateriach. › Re: Postp w bateriach.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin.
    stu.neva.ru!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Postp w bateriach.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <7yvmc1znkvfw$.sugr0a0pbjwc.dlg@40tude.net>
    <5f22ff55$0$521$65785112@news.neostrada.pl> <rg157b$sip$1@dont-email.me>
    <rg16ih$eh9$1$horizn@news.chmurka.net> <1dgan8nz0annd$.dlg@myjk.org>
    <5f247e62$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2512d9$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <2gtyynputwts$.dlg@myjk.org>
    <5f2533f3$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <5f256590$0$520$65785112@news.neostrada.pl> <1sxgsamnpmlnj$.dlg@myjk.org>
    <5f2589eb$0$500$65785112@news.neostrada.pl> <n...@m...org>
    <5f2807f2$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200803151728.4a3c6f9b@mateusz>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Mon, 3 Aug 2020 16:17:08 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.11.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <20200803151728.4a3c6f9b@mateusz>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <5f281c63$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1596464227 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 501 83.142.196.21:51284
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2442
    X-Received-Body-CRC: 3661131462
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682221
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 03.08.2020 o 15:17, Mateusz Viste pisze:

    > A też waży 1.85 tony?

    1,5.

    > Im większa masa, tym lepszy docisk do asfaltu.

    W teorii to nawet nie. Znaczy we wzorku na siłę tarcia tak, ale jak to
    podstawisz do przyspieszenia to się skraca. IMHO za przyspieszenie
    elektryków odpowiada niesamowicie szybka w stosunku do spalinek kontrola
    trakcji. Tranzystor jest o wiele szybszy niż mechaniczne szpeje w stylu
    przytrzymywania koła hamulcem. Na dodatek moment od zera jest
    przereklamowany - po ułamku sekundy już masz te 3k obrotów, więc jest
    ok. Moment od zera jest może odczuwalny przez kierowcę i (jeszcze
    bardziej paxów) jako uczucie niesamowitego przyspieszenia, bo zaczyna
    ciągnąć "skokowo", ale w osiągach to moze z max 1 sekunda na korzyść
    elektryków.

    Tak jak piszę - kontrola trakcji załącza się jakieś pół sekundy po bucie
    w podłogę. No chyba że rzeczywiście pokazuje zadziałanie dołączanego
    tyłu, to wtedy przepraszam.



    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: