  • Data: 2020-08-09 20:20:48
    Temat: Re: Postp w bateriach.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 9 Aug 2020 15:40:58 +0200, J.F.

    > Ale ja w druga strone - kupi ktos prosiaka, tesla go na swiatlach
    > objedzie,
    > to co zrobi ?
    > Pobiegnie do salonu porsche, ferrari, do tunera ... czy to salonu
    > Tesli ?

    Nie wiem, tu masz fanboja https://youtu.be/8I-6_H0haAw?t=244 który jeździ
    na co dzień takimi sprzętami jak Lambo Aventador i się obsrał jadąc TS. Nie
    wiem w którym filmie, ale stwierdizł że sobie ją kupi. :P

    No a tu masz właśnie TS100D za niecałe $100k vs Lamborghini Aventador za
    $279k https://youtu.be/RY_rbooeMcI?t=158

    No i w świetle tego to ciągłe pieprzenie że EV jest droższe od ICE jest
    śmieszne. Nie jest, chyba że się patrzy TYLKO I WYŁĄCZNIE NA CENĘ, a nie
    uwzględnia komfortu (ciszy), parametrów z jazdy (a banan na gębie, jadąć
    EV, po prostu z gęby nie schodzi w warunkach drogowych), bezpieczeństwa (EV
    są bezpieczniejsze), i tego że przecietny europejczyk przejeżdża w średnio
    60km dziennie więc na cholerę mu auto z zasięgiem 1200 km, a jeśli już
    jedzie w trasę to co mu robi za różnicę czy robi 3 przystanki po 15 minut
    czy dwa przystanki po 10 (bo mniej się na stacji nie spędza -- bo trzeba
    sobie szybę umyć, bo trzeba zapłacić za paliwo, bo trzeba się odlać, etc.).

    > Na 15 minut pelnej mocy, o ile bateria sie jej nie przegrzeje i nie
    > zapali :-)

    Kiedy w mieście, jak jeździł froger, szła pełna moc nonstop? Poza tym
    widziałeś palącego się EV z powodu przegrzania baterii które są chłodzone
    cieczą?

    --
    Pozdor
    Myjk