  • Data: 2021-05-22 19:57:04
    Temat: Re: Prąd przemienny, niskie napięcie stabilizacja napięcia.
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22/05/2021 19:46, Zenek Kapelinder wrote:
    > Cały czas był w ziemi czy wtykales jak chciałeś zmierzyć.

    Zostało zalane przez mnie, w częsci elektronicznej, masą uszczelniającą.
    Już nie pamietam co to było, jakieś elastyczne, jak spieniona guma, do
    elektroniki. Pierwszy szybko skorodował, po kilku deszczach, w miejscach
    gdzie są elementy.

    Drugi, po zalaniu, wytrzymał 2 lata, choć miał też zbudowany daszek.

    > Napisałeś że używałeś, czyli już nie używasz. Popsuł się czy jakieś inne powody że
    nie używasz.

    Został rozjachany kosiarką przez nadgorliwego kierowcę. Po tych 2 latach
    dalej działał i reagował na wilgotność. Nie mam urządzenie pomiarowego
    pozwalajacego jednak sprawdzić na ile rozjachały mu się parametry i to,
    że działa, nic nie znaczy.

    Po tym incydencie swierdziłem że psu na budę mi to potrzebne. Są gotowe
    systemy automatyki podlewające ogródki, rękodzieło to strata czasu. W
    efekcie nie używam tych systemów, bo za drogie. W drodze obserwacji
    stwierdzam, że podlewanie jak jest sucho wystarcza w zupełności. W
    przyszłości może zamontuje elektrozawór sterowany z automatyki domowej
    reagującej na brak opadów. Ale wątpie.